נבחרו המחליפים של אראל סג"ל בגלי ישראל

אושיות הפייסבוק הבולטות יגישו תכנית יומית ברדיו גלי ישראל במקומו של אראל סג"ל שעבר לגל"צ. התכנית תעסוק באקטואליה ותשאוב תכנים מעמודי הפייסבוק הפופולריים של השניים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 09/05/16 18:35 א באייר התשעו

נבחרו המחליפים של אראל סג"ל בגלי ישראל
shutterstock, צילום: shutterstock

אושיות הפייסבוק הימניות יותם זמרי ונועם פתחי יגישו תכנית אישית יומית בתחנת גלי ישראל בין 10:00 ל-12:00, ושתשודר גם ברדיו דרום. השניים מגיעים למשבצת שהתפנתה עם עזיבתו של אראל סג"ל לפני מספר שבועות לטובת הגשת תכנית חדשה בגל"צ, כך דווח ב'אייס'.

התכנית 'זמרי ופתחי בעם' שפותחה על ידי גלי ישראל ורדיו דרום -2 תחנות בקבוצת רדיו ישראל, צפויה לעלות לאוויר בסוף מאי או תחילת יוני לאחר שכבר נערכו פיילוטים עם שני המגישים והיא אמורה לשאוב השראה מהתכנים בהם השניים מתעסקים ברשתות החברתיות, אחריהם עוקבים עשרות אלפים. בין היתר השניים יעלו מאזינים קבועים לשידור במסגרת פינות מיוחדות, כגון נהג המונית או הירקן.

זמרי ופתחי מביעים דעות המזוהות עם הימין הישראלי, ותוקפים את התנהלות התקשורת. זמרי הוא קופירייטר בתחום הפרסום, וכותב במקביל טור שבועי במקור ראשון, היה אחד מתסריטאי התכנית הכל שפיט בערוץ 1, משתתף בתכנית סטטוס קוו בגל"צ וחבר בקבוצת זובור - הכוללת פאנל סטנדאפיסטים שעתידים להעלות בקרוב תכנית סאטירה בערוץ 20. פתחי עבד כמנהל קריאייטיב במשך שנים רבות במשרד גליקמן שמיר סמסונוב, עד שעזב לאחרונה.

קרן אוזן, נציגת הבעלים של קבוצת תחנות רדיו ישראל, מסרה: "אנו גאים לצרף אלינו את נועם פתחי ויותם זמרי, לתכנית ראשונה מסוגה שתביא את פועלם של השניים ברשת אל ה-FM, ותעסוק בסוגיות שעל סדר היום מנקודת מבטם הייחודית. הרעיון לתכנית עלה לאחר זיהוי שלנו את הצורך האמיתי בקרב המאזינים למגישי אקטואליה המדברים באופן נגיש ונותנים במה לדעות שאינן נשמעות בדרך כלל".

ישראל פריד, מנכ"ל גלי ישראל, מסר כי "פתחי וזמרי הם מובילי דעה שמגיעים מהעם ומדברים אל העם, ועל זה אנו שמים את הדגש בפיתוח התכנית. השניים יעסקו באקטואליה אך באופן שנון והומוריסטי. אני מברך על הצטרפותם ומזמין את כולם לחכות להפתעות משני אלה בעתיד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן