משפחת מאיר כובשת את שיעורי פרשת השבוע בירושלים

אחרי ההצלחה הסוחפת של סיון רהב מאיר שממלאת אולמות גם הגיס, הזמר המצליח, יצחק מאיר בסדרת שיעורים לפרשת השבוע בליווי מוזיקה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/01/16 13:38 ט בשבט התשעו

משפחת מאיר כבר הוכיחה את כישרונה בתחומים תרבותיים רבים. ידידיה מאיר הוא אחד משדרני הרדיו המצליחים בציבור החרדי וכותב טורים ב'בשבע', אשתו סיון רהב-מאיר היא כתבת בכירה בחדשות ערוץ 2. האח יצחק מאיר הוא זמר חסידי מצליח שאלבומיו הפכו לרבי מכר והופעותיו מלאות עד אפס מקום.

אך מסתבר שמשפחת מאיר החליטה להשתלט גם על תחום שיעורי פרשת השבוע בירושלים. הראשונה הייתה סיון רהב-מאיר, שהפכה בחודשים האחרונים ל"רבנית" פופולארית במיוחד ולשיעור פרשת השבוע שלה מגיעים כמה מאות אנשים מידי שבוע. היא החלה את השיעור באולם קטן, אך תוך זמן קצר נאלצה לחפש מקום גדול יותר וכיום השיעור מתקיים מידי שבוע ביום רביעי בהיכל שלמה בירושלים.

סיון רהב מאיר בתחילת דרכו של השיעור(צילום: ברלה קרומבי)

עכשיו מתברר כי גם הגיס, יצחק מאיר, מתחיל בסדרת שיעורי פרשת השבוע ב'שמיא' בנחלאות, במה שהוא מגדיר "דייט עם פרשת השבוע" בליווי מוזיקה ומרק חם. השיעור החדש של מאיר יתקיים בימי שני ויהווה אלטרנטיבה נוספת למי שזקוק לפרשת שבוע ממרצה בשם "מאיר".

לידיעת בני משפחת מאיר המוכשרים ש(עדיין) לא מוסרים שיעור בפרשת השבוע, יש לכם את יום ראשון ושלישי פנוי (חמישי לא ילך... חבל להתחרות עם הרבנית ימימה) אנו ב'כיפה' מחזיקים לכם אצבעות ומאחלים לכם שיעורים עמוסים עד אפס מקום.

השיעור של סיון רהב מאיר בגרסתו החדשה והעמוסה (צילום: ידידיה מאיר)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן