משה טור-פז מונה לראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים

טור-פז, מנהל בית הספר העל-יסודי שק"ד ששימש בעברו כיו"ר "נאמני תורה ועבודה", מונה כאחראי על כלל מערכת החינוך בבירה. טור-פז: "מקווה כי נצליח לעשות דברים טובים למען ילדי ירושלים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/07/12 15:10 יא בתמוז התשעב

משה טור-פז מונה לראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים
עיריית ירושלים, צילום: עיריית ירושלים

משה טור-פז, מנהל בית ספר העל יסודי שק"ד בשנים האחרונות ומג"ד במילואים בגדוד הסיור של חטיבת הצנחנים, מונה היום (א') למנהל מינהל החינוך בעיריית ירושלים. בתפקיד זה יהיה אחראי טור-פז לכלל מערכת החינוך העירונית בירושלים - הממלכתית והממלכתית דתית.

בתפקידיו הקודמים שימש טור-פז כסגן מנהל וכמחנך בבית הספר לבנות 'פלך' בירושלים ובתפקידיו הקודמים היה יו"ר עמותת "נאמני תורה ועבודה" בהתנדבות. טור-פז, דוקטורנט ובעל תואר שני בחוג להיסטוריה של עם ישראל ובעל תואר ראשון בחוגים למקרא ומחשבת ישראל מהאוניברסיטה העברית בירושלים, הינו בוגר ישיבת הר-עציון ומכללת הרצוג. כמו כן שימש כמרצה ללימודי יהדות באוניברסיטה העברית ומנחה סמינרים שונים בנושאים ציבוריים וחינוכיים, בין היתר גם באוניברסיטת בר אילן.

"אני מאמין בשילוב בין ערכים ואנשים. אני רואה זכות גדולה בעבודה בחינוך בירושלים ומקווה כי נצליח לעשות דברים טובים למען ילדי ירושלים", ציין היום טור-פז.

ראש העירייה ניר ברקת אמר היום כי "עיריית ירושלים הציבה את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות ומערכת החינוך בעיר נמצאת בתנופה, כאשר לאחר עשור וחצי של ירידה רציפה (12%), חלה השנה לראשונה עלייה במספר התלמידים בחינוך הממלכתי בירושלים ולאחר שנים של נסיגה נרשמה עלייה של 4% בזכאות לבגרות במגזר הציוני. בפני המערכת ממשיכים לעמוד אתגרים רבים וגדולים ואני סמוך ובטוח כי טור-פז, שהינו איש חינוך עתיר ניסיון גם בתחום הניהולי, יידע להמשיך ולפתח את מערכת החינוך בבירה למובילה ולאיכותית בישראל".