מקור ראשון סוגר את המהדורה היומית

הכיס העמוק לא עזר: אחרי הירידה בסקרים, החליטו בעיתון לבטל את הפקת המהדורה היומית של העיתון

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/14 11:09 כ באלול התשעד

מקור ראשון סוגר את המהדורה היומית
מקור ראשון, צילום: מקור ראשון

הכיס העמוק של של שלדון לא מספיק. עיתון "מקור ראשון" צפוי להפסיק להוציא לאור את המהדורה היומית שלו, כך נודע לכיפה. המהדורה היומית החלה לפעול לאחר שהעיתון רכש את עיתון "הצופה", ושולבה בפעילות השוטפת של העיתון.

לפני פחות מחצי שנה החליף העיתון בעלות, ועבר לידיו של "ישראל היום" הנמצא בבעלותו של איל ההון, שלדון אדלסון. ככל הנראה הבוס החדש הבין שאין הגיון להוציא לאור עיתון יומי שאיננו זוכה לחשיפה משמעותית והחליט לסגור את הברז. יש לציין כי בסקר TGI האחרון רשם העיתון "מקור ראשון" ירידה באחוזי החשיפה גם במהדורת סוף השבוע.

העיתון היומי של "מקור ראשון" החל לראות אור לאחר ששלמה בן צבי, המו"ל הקודם של העיתון, רכש את עיתון "הצופה" שהיה מזוהה כעיתון הפוליטי של תנועת המזרחי. לאחר מספר חודשים שונה שמו של העיתון מ"הצופה" ל"מקור ראשון- הצופה" ולבסוף מוזג לגמרי עם "מקור ראשון" שמעולם לא ראה בו מוצר השווה השקעה שכן מספר המנויים אליו היה מועט.

עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של עובדי העיתון, גורמים המקורבים למערכת העריכו כי חלקם יפוטרו אך רובם יוצבו בתפקידים אחרים במהדורה השבועית של העיתון. כמו כן, לא ברור איזה פיצוי יקבלו מנויי העיתון המקבלים יום-יום את העיתון לבתיהם.

ב"מקור ראשון" אישרו את הפרטים, והוסיפו כי בכוונתם למקד את מאמציהם במוצרים הקיימים של החברה.