"מקור ראשון" מצמצם את הפער מול "בשבע"

על פי נתוני סקר TGI, הצליח העיתון לרשום נתוני חשיפה של 3.8% בסופי שבוע, עלייה של 10% מהתקופה המקבילה אשתקד. החינמון "בשבע" רשם ירידה קלה. "גלי ישראל" התחזקה אף היא ב-10%

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 25/07/12 14:30 ו באב התשעב

"מקור ראשון" מצמצם את הפער מול "בשבע"
djooki-cc-by, צילום: djooki-cc-by

עלייה משמעותית בחשיפה לעיתון "מקור ראשון": על פי נתוני סקר TGI האחרון, הצליח העיתון לרשום נתוני חשיפה של 3.8% בסופי שבוע, לעומת 2.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

לעומתו, החינמון "בשבע" רושם ירידה קלה בנתוני החשיפה: 4.9% לעומת 5.3% בתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, כאמור, "בשבע" מוביל משמעותית על "מקור ראשון" בחשיפה השנתית הכוללת: 5.2% ל"בשבע, לעומת 3.6% ל"מקור ראשון".

כמו כן, תחנת הרדיו "גלי ישראל" הצליחה לרשום עלייה קלה בחשיפה - מ-0.9% בתקופה הקודמת ל-1% בחודשים האחרונים - גידול של 10% בשיעור החשיפה. דווקא "קול חי" הותיקה רשמה ירידה דראסטית: 3.6% בחציון הראשון של 2012 מול 4.2% בחציון השני של 2011. בחצי שנה רשמה התחנה ירידה של כ-14%, כשבנתונים השנתיים מדובר על נפילה של יותר מ-20%.

סקר TGI בוחן את שיעור החשיפה בקרב בוגרים בני 18 ומעלה, של עיתונים ותחנות הרדיו, על סביב שנתי וחצי שנתי. את הסקר עורכת קנטאר מדיה מחקרי TGI מקבוצת קנטאר מדיה, תחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום.

שלמה בן צבי, מו"ל ועורך ראשי של העיתון "מקור ראשון", מסר בתגובה כי "העיתון לא עוצר לרגע. אנו במגמת גידול עקבית ונמשכת. אנו מאמינים כי מגמה זו תמשיך ותתחזק במהלך השנה הקרובה יחד עם המשך הפיתוח וההשקעה בתוכן של העיתון".