מינויים בעולם הפרסום הדתי: שפרינגר לאשחר ותקין, מורגנשטרן לשביעי

פנינה שפרינגר מצטרפת למחלקת הדיגיטל של אשחר ותקין במקום אביתר גת שעובר למשרד הפרסום בן חורין-אלכסנדרוביץ. במקביל מצטרף נתאי מורגנשטרן לצוות הפרסום של השבועון שביעי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/15 18:41 ט באייר התשעה

מינויים בעולם הפרסום הדתי: שפרינגר לאשחר ותקין, מורגנשטרן לשביעי
דוברות, צילום: דוברות

תזוזות בעולם הפרסום והתוכן הדתי. פנינה שפרינגר מצטרפת למחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום אשחר&ותקין ומחליפה את יועץ הדיגיטל אביתר גת, שעזב לאחרונה את תפקידו במשרד לפני כחודש לטובת תפקיד מקביל ב'בן חורין-אלכסנדרוביץ', משרד יחסי ציבור וניהול משברים תקשורתיים, לאחר ששימש בתפקיד כשנה וחצי.

שפרינגר, בת 26 מירושלים, בוגרת בית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל, עבדה בערוץ הכנסת, הינה אחת ממנהלי עמוד הפייסבוק "דוסים מצייצים" ואושיית רשת, בעלת אלפי עוקבים בפייסבוק ובטוויטר.

למעשה, שפרינגר הינה הרכש השני של המשרד מתוך מנהלי קבוצת הפייסבוק דוסים מצייצים, שכן גם אביתר גת, אותו היא מחליפה בתפקיד, הינו אחד מהמנהלים של הקבוצה. גת, אשר עבר לשלוחה הירושלמית של 'בן חורין אלכסנדרוביץ' ישמש כיועץ דיגיטל במשרד שנחשב לאחד מהמשרדים המובילים בישראל בתחום.

במקביל, מרחיבים בשבועון 'שביעי' המתפרסם בבתי הכנסת השונים את מחלקת הפרסום שלהם, ולפני מספר ימים הצטרף נתאי מורגנשטרן לעלון. מורגנשטרן, ראש לשכתו של הרב שמואל אליהו בעבר ומנהל 'שבת ישראלית' של ארגון רבני בית הלל, ישמש כמנהל של 'שביעי' וירכז את תחום הפרסום והתוכן יחד עם עורכת העלון הילה ניסן פרידמן.