מבוכה בערוץ 20: שכחו להזמין קהל לתכנית הריאליטי החדשה

בערוץ הקליטו את תכנית הריאליטי החדשה והנוצצת "הפייטן", אך שכחו להזמין קהל. אוטובוסים עם תלמידים וקבוצות נהרו לתיאטרון ירושלים על מנת לפתור המשבר

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/09/15 11:38 יט באלול התשעה

מבוכה בערוץ 20: שכחו להזמין קהל לתכנית הריאליטי החדשה
יח"צ, צילום: יח"צ

בערוץ 20 השיקו בקול תרועה לפני כשבוע וחצי את תכנית הריאליטי 'הפייטן', תכנית אשר תכתיר את הפייטן הבא של המגזר, אך בעוד המפיקים עשו את ההכנות האחרונות להקלטת הפרק הראשון בתיאטרון ירושלים אתמול בערב (ד') הם נזכרו רק ברגע האחרון ששכחו חלק קריטי במיוחד - הקהל.

היום בערב (ה') תעלה לשידור תכנית הריאליטי 'הפייטן'. לתכנית לוהקו זמרים מוכרים שישמשו כשופטים - קובי אפללו, דוד ד'אור, אביהו מדינה וגדול החזנים המזרחיים, יחיאל נהרי. את התכנית ינחה עודד מנשה.

על פי התכנון, צוות התכנית יסתובב ברחבי ישראל כדי למצוא את הקול שירטיט את לבבות הצופים. המתמודדים על התואר יהיו פייטנים מוכשרים, בגילאי 16 ומעלה, מכל רחבי הארץ, דתיים מסורתיים וחילונים.

בהפקת התכנית מספרים כי לאחר שלב האודישנים התכנית תצולם בלוקיישנים ייחודיים ברחבי ירושלים ו-18 המתמודדים שיצלחו את האודישנים יעברו לשלבי הדו קרב, ההופעה מול קהל ולבסוף לגמר הגדול. בתכנית הגמר, שתתקיים לקראת יום הכיפורים, יצטרף לנבחרת השופטים הזמר, השחקן וחתן פרס ישראל יהורם גאון. במהלך הגמר הפיינליסטים יבצעו דואטים עם השופטים ולבסוף יבחר הפייטן המנצח.

הבעיה, כך מתברר, היא שבצל ההכנות האינטנסיביות לקראת הקלטת התכנית הראשונה אתמול בערב (ד'), שכחו בתכנית הריאליטי החדשה כי לא הזמינו קהל, וכך הגיעו עד הרגע האחרון, ונאלצו לגייס קהל בשעות מעטות בלבד.

הפתרון הגיע בדמות העמדת אוטובוסים להבאת קבוצות, נערים ותלמידים שישמשו קהל. בנוסף, שלחו בערוץ הודעה לגורמי מפתח במגזר, בהצעה מפתה - 100 ש"ח עבור השתתפות בתכנית כחלק מהקהל.

"חברים, התכנית הפייטן של ערוץ 20 מצולמת הערב בתיאטרון ירושלים. בגלל טעות אירגונית לא הוזמן קהל. אי לכך ערוץ 20 מעמיד כעת אוטובוסים המיידי להבאת קבוצות / נערים / תלמידים שישמשו כקהל. בנוסף, כל משתתף יקבל 100 שח עבור השתתפותו. מי יכול לסייע?”, נכתב בהודעה ששלחו אנשי הערוץ.

בערוץ 20 לא הגיבו לידיעה.