כתב ערוץ 2 עופר חדד התארס. איך נולד השידוך?

בהודעה בדף הפייסבוק שלו הודיע כתב ההתישבות של ערוץ 2, עופר חדד כי התארס עם הודי צ'ייט

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/16 09:37 כד בתשרי התשעז

כתב ערוץ 2 עופר חדד התארס. איך נולד השידוך?
פייסבוק, צילום: פייסבוק

מזל טוב! כתב ערוץ 2 עופר חדד הודיע הבוקר על אירוסיו להודי צ'ייט.

חדד, שמתגורר עד היום בביצה הירושלמית, מונה לפני כשנתיים וחצי לכתב ההתישבות של חברת החדשות של ערוץ 2 לאחר מספר שנים ככתב הדתות וכן מגיש מבזקים בערוץ ובאתר האינטרנט.

הודי צ'ייט, היא אחייניתו של הרב ברוך צ'ייט ראש ישיבת 'מערבא' ומוזיקאי ידוע, בת 29, חוקרת בהדסה.

חדד סיפר ל'כיפה' איך נולד השידוך: "ישבתי לסעודת שבת, עם שמעון ברייטקופף, סגן עורך עיתון משפחה והרב יוסף שוינגר, מנכ"ל המקומות הקדושים. אחרי השבת הרב שווינגר דיבר עם הבת שלו וסיפר לה עלי והיא חשבה על השידוך ויום אחרי הארוחה היא העלתה את הרעיון ומשם נולד הכל".

חדד נולד וגדל בעיר ראשון לציון. למד בילדותו בבתי ספר דתיים והיה חניך ומדריך בתנועת הנוער בני עקיבא. לאחר התיכון למד בישיבת ההסדר בעתניאל ואת שירותו הצבאי עשה בחיל המודיעין. במהלך השנים הוריד את הכיפה אך לפני כ-4 שנים כתב פוסט שהסעיר את הרשת המגזרית כשהודיע שהחזיר אותה בפוסט בו כתב:

"כבר שש שנים אנחנו לא ביחד. לפחות לא באופן רשמי. ממעטים להראות בפומבי, אלא אם כן ממש חייבים ואין ברירה. נמנעים מהגדרות וכותרות עד כמה שאפשר. ביחד אבל לחוד.

"אמרו עליה כל מיני דברים שמאוד הפריעו לי. שיש לה דעות ואמירות שלא תמיד מייצגות אותי ואת מה שאני מאמין בו. שיש לה חברים שלא תמיד היה בא לי ששמי ייקשר בהם. אז במשך שנים, פשוט העדפתי להשאיר את הקשר בינינו בווליום נמוך. עם מינימום נראוּת. בתא הכפפות, בתיק, או בכיס. העיקר בלי הגדרות. ורוב הזמן הסידור הזה היה נוח לשנינו", המשיך.

"האמת היא שאף פעם לא ממש נפרדנו. תמיד שמרתי אותה לצידי, במרחק קריאה. ואיכשהו, לא משנה כמה זמן עבר מהפעם האחרונה שהיינו יחד, היא לא הפכה זרה לי".

"אם להיות כן עם עצמי אז האמת שהתבגרנו בשנים שעברו. היא עדיין לא מושלמת אבל כבר ללא ספק בוגרת יותר, וגם אני כבר פחות חושש ממחויבות. וגם לא ממש אכפת לי מה יגידו. שיגידו", כתב חדד.

נכון, היחסים איתה תובעים לא מעט ויתורים, ולא קל להרפות מהצורך להגדיר בעצמך גבולות גזרה חדשים, אחרים, בתוך העדר. אבל בעבורי היא כנראה האופציה הטובה ביותר, מכל הבחינות. לפעמים צריך ללכת עם הלב והפעם זה מה שאני עושה", סיכם העיתונאי.