כפי שפורסם בכיפה: יאיר שרקי יחליף את קלמן ליבסקינד בגלי ישראל

במקביל לעבודתו בערוץ 2 יוביל יאיר שרקי, את תוכנית האקטואליה בין 8- 10. שרקי: "בטוח שיהיה כיף ומעניין מאוד"

חדשות כיפה עדי מאמו- שוורץ 12/01/17 14:26 יד בטבת התשעז

לפני חודש פרסמנו בכיפה את שמות המועמדים להיכנס לתפקיד וכתבנו שהוא בין המועמדים המובילים ועכשיו זה רשמי:

כתב הדתות של חדשות 2, יאיר שרקי, מצטרף לתחנת הרדיו גלי ישראל, ויחליף את קלמן ליבסקינד שעזב לטובת שידור הרדיו בתאגיד 'כאן', ברצועת הבוקר המרכזית. שרקי יוביל את תכנית הבוקר האקטואלית בימים ראשון עד שלישי בין 8:00 ל-10:00, ובמקביל ימשיך בעבודתו בחדשות ערוץ 2.

יאיר שרקי (23) החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל ומיד לאחר שחרורו החל ככתב דתות בחברת החדשות של ערוץ 2. מאחורי שרקי כבר מספר סקופים לא מבוטל כדוגמת: חשיפת הקלטת של הרב עובדיה כשהוא מדבר נגד אריה דרעי, את פרשת הרב עזרא שיינברג, ופקיד במשרדי הרבנות בחיפה שטרטר זוגות שנרשמו דרך ארגון 'צהר'.

יאיר שרקי מסר: "לצד עבודתי בחדשות ערוץ 2, אני שמח ונרגש לחזור לעשות גם רדיו, בבמה המכובדת של רדיו גלי ישראל. אני רוצה להודות לבעלים צביקה שלום, יוסי סבן והמנכ"ל ישראל פריד על האמון, ובטוח שיהיה כיף ומעניין מאד".

מנכ"ל רדיו גלי ישראל ישראל פריד, הוסיף: "אני שמח על הצטרפותו של העיתונאי יאיר שרקי למשפחת גלי ישראל ואין לי ספק כי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יחד עם יאיר נמשיך לטפל באופן מקצועי ומאוזן בסוגיות אקטואליות ולהביא למאזינים תוכן מוקפד ואיכותי. שילובו של שרקי בתחנה הוא חלק ממהלך שנועד לעבות את התוכן ואני מבטיח בקרוב הפתעות נוספות".