ישי פרידמן עוזב את העיתון בשבע

העיתונאי ישי פרידמן סיים את עבודתו בעיתון ´בשבע´ לאחר שנה בתפקיד כתב. ימשיך לכתוב בעלון השבת ´שביעי´ ובמקביל ילמד באוניברסיטת אריאל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/11/14 17:56 טז בחשון התשעה

ישי פרידמן עוזב את העיתון בשבע
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

העיתונאי ישי פרידמן עוזב בימים אלו את עבודתו בעיתון 'בשבע' לאחר שנה בתפקיד, לטובת עבודה מוגברת ככתב בעלון השבת 'שביעי' ולימודים לתואר ראשון בנושא מזרח תיכון באוניברסיטת אריאל.

פרידמן, המשמש כשנה ככתב בשבועון 'בשבע', אמר ל'כיפה' כי הוא מעוניין להקדיש יותר זמן לטובת לימודיו לתואר ראשון וכן יעסוק יותר בתקופה הקרובה בכתיבה ב'שביעי'.

"השבוע סיימתי את עבודתי בעיתון בשבע. זה המקום והזמן להגיד תודה מעומק הלב לעיתון שאירח אותי בשנה האחרונה”, כתב פרידמן בבלוג אותו הוא מפעיל.

"אני יודע שיש להרבה אנשים מה לומר על העיתון הנ"ל אז אומר את שלי: בשבע הוא אי של יציבות ואידיאולוגיה בעולם התקשורת המגזרית. יש לו ציבור וקהל ואמירה שלא פעם מעצבנת הרבה אנשים מחוץ ובתוך המגזר וטוב שכך. לפוליטיקאים שלנו, בייחוד בגזרת הימין אבל לא רק, מאוד חשוב מה נכתב ב"בשבע". שלא לדבר על שדרת המוסדות, הארגונים וגופי הציונות הדתית שנאבקים על חשיפה בעיתון.

"כמו כן, הוא מצליח לחדור ללא מעט בתים בציבור החרדי שרבים מהם קוראים את בשבע ובשנה האחרונה עם מלחמות החרדים והציונות הדתית רבים מהם נלחמו להביא את העמדה החרדית לידי ביטוי בעיתון הציוני דתי", הוסיף פרידמן והודה לבעלי העיתון דודו סעדה, לעורך העיתון עמנואל שילה ולכתבים בעיתון על העבודה הפורה במערכת.