יוסי דגן מונה לסגן יו"ר המועצה האזורית שומרון

דגן, מנהל היחידה האסטרטגית במועצה, נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר ביהודה ושומרון ולמי שהצליח, בחמש השנים האחרונות, להוביל מהפכה תקשורתית בסיקור המתנחלים באמצעי התקשורת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 29/12/12 19:04 טז בטבת התשעג

יוסי דגן מונה לסגן יו"ר המועצה האזורית שומרון
המועצה האזורית שומרון, צילום: המועצה האזורית שומרון

יוסי דגן, מנהל היחידה האסטרטגית במועצת האזורית שומרון, מונה לסגנו של יו“ר המועצה גרשון מסיקה. המינוי התקיים באופן נדיר ללא בחירות, שכן אף אחד לא התמודד מול דגן. עם תחילת הקדנציה, התקיימה השבוע הישיבה הראשונה של מליאת המועצה החדשה, במהלכה הודיע גרשון מסיקה כי הוא מציע את יוסי דגן כסגן וממלא מקום ראש המועצה האזורית שומרון. חברי המליאה אישרו פה אחד את המינוי החדש.

דגן (32), משפטן בהשכלתו, הוביל מהפכה בחמש השנים האחרונות, כיועצו של מסיקה וכמנהל היחידה האסטרטגית במועצת השומרון. דגן, סגן במילואים וממייסדי ארגון "חומש תחילה", גורש משא-נור שצפון השומרון והוא מתגורר בשכונת מגורשי חומש ושא-נור בישוב שבי שומרון. דגן נחשב, ללא ספק, לאחד האנשים החזקים ביותר ביהודה ושומרון ולמי שהצליח לעבוד באופן מלא עם כלי התקשורת והעיתונאים הבכירים ביותר וליצור מהפכה של ממש בדימוי התקשורתי של המתיישבים בדעת הקהל.

(הוביל מהפכה של ממש בתפיסת המתנחלים באמצעי התקשורת. דגן, מימין. צילום: המועצה האזורית שומרון)

במסגרת תפקידו הקים דגן את פרוייקט הדגל של סיורי האח"מים של אנשי התקשורת וחברי הכנסת בשומרון, יזם את הקמת פרוייקט "משקפת" ואת מיזם הסיורים המצליח "שומרון - נעים להכיר", במסגרתו סיירו בשומרון כמעט 100,000 איש בשנה האחרונה. דגן עומד גם מאחורי הגעת האדמו"רים הרבים לשומרון בשנה האחרונה, הבולט שבהם האדמו"ר מויזניץ.

מסיקה ציין כי הוא ”מאחל ליוסי דגן הצלחה רבה בתפקידו החדש, ומאמין שעם כישוריו, מסירותו וכושר הנהגתו, נצעיד בעזרת ה' יחד את השומרון לגידול, בניה ולהישגים רבים יותר וגדולים יותר - למען עם ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן