טל ברקאי עוזב את ערוץ 20

מי שהיה מנהל התכניות של הערוץ הודיע על יציאתו לדרך חדשה. ברקאי: "זאת הייתה תקופה מלהיבה ומסעירה עם רצף אירועים מסחרר שדי קשה לעכל בזמן אמת"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 01/02/16 09:27 כב בשבט התשעו

טל ברקאי עוזב את ערוץ 20
shutterstock, צילום: shutterstock

טל ברקאי, מנהל התוכניות של ערוץ 20 הודיע כי הוא עוזב את הערוץ בו היה מיום הקמתו. "אני נפרד מערוץ 20 הבית שלי בשנים האחרונות, בית שבניתי מאפס יחד עם עוד אנשים ובעיקר איש אחד ישראל זעירא שחלם ועמל להגשים את החלום גם כשאחרים זלזלו וביטלו את האפשרות שיקום ערוץ טלוויזיה מסחרי בישראל, בעיקר אחרי הניסיון העסקי המר של ערוצים מסחריים אחרים כמו 9, 24, 10, הוא לא עצר באדום וכמו חולמים אחרים הוא המשיך לפעול במרץ יחד עם ניצן חן ועוד כמה חולמים עד שבאוגוסט 2012 המכרז הוגש ושנה לאחר מכן כבר היינו באוויר", כתב ברקאי בדף הפייסבוק שלו.

ברקאי הגיע לערוץ 20 לאחר פעילות תקשורתית ענפה של שני עשורים ולאחר שהתקרב ליהדות בשנים האחרונות בעקבות מחלת ופטירת אמו. ההתקרבות ליהדות הביאה אותו לערוץ מאיר ולערוץ אורות של 'ראש יהודי'.

"זאת הייתה תקופה מלהיבה ומסעירה עם רצף אירועים מסחרר שדי קשה לעכל בזמן אמת, אבל היום בפרספקטיבה של זמן אפשר להגיד בבטחה ובגאווה שיש ערוץ טלוויזיה חדש בישראל שמשפיע על סדר היום הציבורי חי בועט ושוחט פרות קדושות מבלי למצמץ", סיכם ברקאי שחשף כי כבר כמה חודשים הוא אינו ממש בערוץ.

בעוד עשרה ימים תשדר סדרה דוקומנטרית 'מנותקים' שברקאי הבמאי והיוצר שלה שתעסוק בטראומת הגירוש מגוש קטיף. "זאת סדרה שהייתה אמורה לעלות מזמן ומסיבות כאלה ואחרות התעכבה לה, אבל היא עבורי מקור גאווה כי לענ"ד עד כה לא טופלה טראומת הגירוש מגוש קטיף מנקודת המבט הזאת", אומר ברקאי שעדיין לא חשף להיכן מועדות פניו.