הרב שטיינזלץ מצטרף למקור ראשון

המוסף שארח עד היום את הרב חיים דרוקמן, הרב מדן והרב רא"ם הכהן יתכבד בחודשיים הקרובים בכתיבתו של הרב עדין שטיינזלץ שיכתוב למוסף שבת על פרשת השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/16 21:32 ו באב התשעו

הרב שטיינזלץ מצטרף למקור ראשון
צילום מסך, צילום: צילום מסך

הרב עדין אבן ישראל (שטיינזלץ), חתן פרס ישראל למדעי היהדות לשנת 1988 ועיטור נשיא מדינת ישראל לשנת 2012, ישתלב בשבועות הקרובים בנבחרת כותבי מוסף ההגות והתרבות 'שבת' של 'מקור ראשון'.

הרב שטיינזלץ ייסד בין השאר את "המכון הישראלי לפרסומים תלמודיים", שבמסגרתו הוציא לאור את ביאורו המפורסם לתלמוד, וכן הקים את מוסד החינוך הישיבתי 'מקור חיים'. בנוסף לביאורו לתלמוד פרסם שורה ארוכה של ספרים בנושאי יהדות וחסידות. לאחרונה הוא שוקד על פרסום פרשנות רעננה לתורה ולנ"ך.

לכל אורך הקריאה בחומש 'דברים' בחודשיים הקרובים יפרסם הרב טור 'פרשת השבוע' בפתח מוסף 'שבת'. בעבר אירח טור זה את הרב חיים דרוקמן, הרב יעקב מדן, הרב רא"ם הכהן, הרבנית שלומית רביצקי-טור פז, הרבנית חנה גודינגר ועוד.

ב'מקור ראשון' אומרים: "כבוד גדול הוא לנו לארח בטור היוקרתי של פרשת השבוע את אחד מגדולי תלמידי החכמים בדורנו, ששמו הולך לפניו. כתיבתו אצלנו היא עוד ביטוי לאיכויות שאנחנו משתדלים ליהנות בהם את קוראינו ולמאמצי הרחבת הדעת שנעשים למענם. אנחנו מאחלים לרב אבן-ישראל (שטיינזלץ) כתיבה מהנה ואריכות ימים".