הרב זאב קרוב ישמש כדובר ישיבות ההסדר

הנהלת האיגוד בחרה ברב קרוב, המלמד בישיבה באיתמר ואביו של אהרן קרוב, כמחליף לרב דוד סתיו. כמו כן מונה שמוליק קליין ליועץ התקשורת של האיגוד

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 09/07/13 13:15 ב באב התשעג

הרב זאב קרוב ישמש כדובר ישיבות ההסדר
יחצ, צילום: יחצ

הרב זאב קרוב ישמש כדובר איגוד ישיבות ההסדר והוא יחליף בתפקידו את הרב דוד סתיו, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל.

הנהלת האיגוד בחרה באחרונה ברב קרוב, סופר ומחנך המלמד בישיבה באיתמר ועמד בעבר בראש הישיבה התיכונית בקרני שומרון. בנו, קצין הצנחנים אהרן קרוב, תלמיד ישיבת ההסדר קרני שומרון, נפצע קשה במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה אך החלים והפך סמל למסירות ולהקרבה.

הרב קרוב אומר כי המאבק המתנהל בחודשים האחרונים כנגד ישיבות ההסדר הוא מאבק על דמותה של החברה הישראלית. "האם המדינה מכירה בערך לימוד התורה? האם היא מכירה בערך השילוב בין תורה וצבא, האם היא מבינה את החשיבות שברוח כדי להצליח בהפעלת הכח?“, שואל הרב קרוב.

לדבריו, "מי שמצמצם את כל מסלול ההסדר רק לשאלת מספר חודשי השירות חוטא ומחטיא. ישיבות ההסדר הן מפעל לאומי ציוני, גם כשהבחורים בישיבה הם פועלים בסביבת - בעיירות הפיתוח, במרכז ובפריפריה, הן מחברות אוכלוסיות נוספות לעשיה ולציונות, המסלול הוא שילוב של תורה וצבא, חברה וציונות".

בתוך כך, באיגוד ישיבות ההסדר בחרו השבוע גם ביועץ תקשורת חדש, שמוליק קליין, מנהל משרד ”קליין תקשורת“. קליין הינו בוגר ישיבת ההסדר במעלה אדומים, ממקימי ערוץ הכנסת, עיתונאי בעברו בערוץ 10 וב“קול ישראל“.