הצצה ראשונה לפורמט החדש של "מעייני הישועה"

העלון הפופולארי חוגג 600 גיליונות בפורמט עיצובי חדש. במאמר המערכת שיתפרסם השבת כותב העורך, אביחי בוארון, כי בכוונתו "להמשיך להוביל את דעת הקהל לערכים מבית מדרשו של הרב קוק"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/05/13 16:12 יג בסיון התשעג

הצצה ראשונה לפורמט החדש של "מעייני הישועה"

”מעייני הישועה“, מהעלונים הוותיקים והפופולארים במגזר, מחדש את פניו לפורמט חדש לכבוד הגיליון ה-600 אשר יתפרסם בבתי הכנסת בשבת הקרובה. העלון יוצא לאור על ידי תנועת ”מעייני הישועה“ העוסקת בקירוב לבבות והחזרה בתשובה. העיצוב החדש של העלון מזכיר לא מעט את ”עולם קטן“ - ולא בכדי - מפני שהוא נחשב בעיני רבים לעלון הפופולארי והרווחי ביותר במגזר. לחצו כאן להורדה

במאמר המערכת שיתפרסם השבת נכתב כי העיתון ידע לא מעט עליות ומורדות מאז יצא לאור: הוא החל את דרכו כעלון פרשת שבוע קצר יריעה ומשם השתכלל לפלייר צבעוני. תקופות, הוא עטה על עצמו את גלימת המגזין, ולימים חזר למראה ולתוכן יותר עלוני.

”למרות השינויים, הן בצורה והן בתוכן, מה שהנחה את עורכי העיתון וחוג כותביו היותו מעצב דעת קהל, משפיע, שואף לעמוד מדרגה אחת מעל הדעה הקהלית, ולהוביל את דעת הקהל קדימה והלאה, לעבר ערכי תורה, לעבר ערכים של התיישבות והפצת יהדות, ערכים של תורה וחסד, ערכים של לקיחת אחריות אישית וציבורית ושל נתינה לכלל, לעבר ערכי הציונות הדתית מבית מדרשו של הרב קוק“, נכתב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן