העץ הנדיב של שולי

במסגרת חגיגות יום ההולדת של הכנסת הקריאה חברת הכנסת שולי מועלם לקבוצת ילדים את הסיפור ´העץ הנדיב". גורמים יודעי דבר מוסרים שהילדים דרשו עוד סיפור אחר כך

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/14 11:51 יג בשבט התשעד

העץ הנדיב של שולי
יחצ, צילום: יחצ

הבוקר (ג') חוגגים במשכן הכנסת את יום ההולדת ה-65 של המשכן ולרגל המאורע נפתחו שעריה בפני הציבור. חברי כנסת התנדבו להעביר פעילויות שונות לילדים, לבני הנוער ולמבוגרים.

בין שלל הפעילויות של חברי הכנסת נתפסה חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי מהבית היהודי כשהיא מקריאה את הסיפור 'העץ הנדיב' לקבוצת ילדים שהגיעה למשכן.

חברת הכנסת בירכה את יו"ר הכנסת על היוזמה המבורכת ואמרה " חשוב שנשמור על קשר עם הציבור ולא רק דרך ערוץ 99. החלטתי ביום המיוחד הזה להתעסק בדור העתיד ולספר לו את הספר העץ הנדיב. העץ הנדיב הוא ספר לצמוח איתו בכל שלב בחיים הקריאה בספר זה מתפתחת ומשתכללת. זהו ספר ללמוד ממנו על נתינה שלא יכולה להיות חד כיוונית אלא חייבת להיות הדדית כדי ששני הצדדים יהיו מאושרים".

"גם כשאנו רוצים מאוד לשמח מישהו אסור לנו למחוק את העצמית שלנו, אנחנו יכולים לתת את כולנו אבל אז נהיה נדיבים אבל לא מאוד מאושרים. האושר שלנו נובע מתוכנו ואסור לו להיות תלוי באישורם או באושרם של אחרים", אמרה ח"כ מועלם רפאלי.