הדוברים לשעבר מקימים משרד לייעוץ אסטרטגי

שניהם יועצי תקשורת ותיקים הבקיאים גם בזירת העיתונות ועכשיו הם חוברים יחד להקמת משרד חדש לייעוץ אסטרטגי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/15 12:24 כ בחשון התשעו

הדוברים לשעבר מקימים משרד לייעוץ אסטרטגי
יחצ, צילום: יחצ

יועצי התקשורת הוותיקים, אסי טלמון ואריק בן שמעון, בילו לא מעט במסדרונות הכנסת וכעת הם צפויים לפתוח משרד חדש לייעוץ אסטרטגי - תקשורת.

אסי טלמון שימש כיועץ התקשורת הצמוד של השר אורי אורבך ז"ל. טלמון ליווה את אורבך מכניסתו לפוליטיקה ועד לפטירתו. טרם לכן מילא טלמון שורה של תפקידים ביניהם עורך ומגיש במחלקת החדשות של ערוץ 7.

אריק בן שמעון סיים לפני ימים ספורים את תפקידו כיועץ התקשורת של השר אורי אריאל. בעבר פעל בן שמעון בצמתים משמעותיים בזירה התקשורתית והפוליטית. בין השאר כיהן כדובר מפלגת האיחוד הלאומי, תנועת רעננים, מכינות קדם צבאיות. כמו כן, שימש ככתב ברשת מקומונים מרכזית וערך תוכניות רדיו.

משרד "TBS טלמון & בן שמעון" יעסוק בייעוץ תקשורתי ואסטרטגי בתחום הפרטי והציבורי עם דגש על פתיחת דלתות ללקוחות עסקיים, ציבוריים ופוליטיים, תוך בניית אסטרטגיה תקשורתית וציבורית מותאמת ללקוח.

השניים אישרו ל'כיפה' את הפרטים ומסרו, כי הם מאמינים שלאור הניסיון הרב שצברו הם יוכלו להעניק ללקוחות החברה ליווי אסטרטגי ייחודי שיוביל לתוצאות פורצות דרך ומשנות כיוון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן