האקרים הפילו את דף הפייסבוק של יותם זמרי

דף הפייסבוק של חביב הציונות הדתית ברשת החברתית, יותם זמרי, נפרץ והופל בידי האקרים מוסלמים. זמרי: "לא מפחד מדרך ארוכה, ודיר באלאק מישהו בונה ביו"ש בלי להודיע לציפי"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 12/09/14 12:10 יז באלול התשעד

האקרים הפילו את דף הפייסבוק של יותם זמרי
Shutterstock, צילום: Shutterstock

בני הציונות הדתית הגולשים בדף הפייסבוק הרגישו שקצת ריק להם בדף הבית, ולאחר זמן לא רב גילו מדוע. דף הפייסבוק של אושיית הפייסבוק יותם זמרי נפרץ אתמול בלילה (ה') בידי האקרים מוסלמים, המזוהים עם קבוצות איסלאמיות קיצוניות.

כבר תקומה ארוכה שהאקרים ערביים מנסים, ולא מעט מהזמן גם מצליחים, לפרוץ ולהפיל פרופילים של אושיות פייסבוק. בין היתר נפרץ והופל אתמול דף הפייסבוק של 'הצל' ול'כיפה' הגיעו דיווחים אודות ניסיונות לפרוץ ולהפיל פרופילים עתירי חברים ברשת החברתית.

זמרי, אשר הגדיר את עצמו כבעל 'כיפה שקופה' נחשב כבר תקומה ארוכה כיקיר הציונות הדתית וכחילוני מחמד של המגזר, זאת לאחר כתיבת סטטוסים שנונים ומצחיקים על נושאים ימניים ברשת. בין היתר הוא הופיע לצד אושיות רשת נוספות - אמיר מויאל, אור רייכרט, אורי מלמד ואחרים בפאנל 'המשתה' שנערך לאחרונה בירושלים ובמועדון הגולה בפתח תקווה. לאחרונה אמרה עליו אושית פייסבוק אחרת, העיתונאית אמילי עמרוסי, שבמוצאי שבת היא בודקת האם הוא כתב סטטוסים בשבת או שמא הוא חזר בתשובה.

בהתייחסות קצרה למשבר אצל חברי הפייסבוק הרבים של זמרי בעקבות החוסר בסטטוסים מצחיקים, הרגיע יותם ואמר ל'כיפה' "אני עובד על פתרון בעזרתו של חבר טוב שעובד בפייסבוק. יהיה בסדר. יותם זמרי לא מפחד מדרך ארוכה, ודיר באלאק מישהו בונה ביהודה ושומרון בלי להודיע לציפי".