דידי הררי בדרך לערוץ 20?

בערוץ 20 מנהלים מגעים להפקת פורמט חדש של תכנית תרבות שתשודר מהפריפריה בהנחייתו של כוכב הרדיו, דידי הררי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 07/12/15 11:55 כה בכסלו התשעו

דידי הררי בדרך לערוץ 20?
ויקיפדיה,Matanya -CC-BY-SA, צילום: ויקיפדיה,Matanya -CC-BY-SA

האם ערוץ 20 צפוי בקרוב לחיזוק משמעותי? שדרן הרדיו המצליח, דידי הררי, עשוי להצטרף לערוץ המורשת 20, בו על פי המגעים בין הצדדים הוא עשוי להגיש תכנית בידור חדשה. בשלב זה מדובר במשא ומתן בין הצדדים ועדיין לא נחתם הסכם, כך דווח לראשונה ב'אייס' ואושר ל'כיפה' על ידי גורמים המקורבים להנהלת הערוץ.

על פי הדיווח כל פרק בתכנית החדשה אמור להצטלם בפריפריה, דבר שאמור גם לקרוץ לרגולטור - מועצת הכבלים והלוויין. בשלב זה לא ברור האם חברה חיצונית עשויה להפיק את התכנית, הוא שההפקה תהיה על ידי הערוץ עצמו.

הררי נחשב לאחד מאנשי התקשורת המצליחים בישראל תכניתו 'דידי לוקאלי' אותה הוא מגיש כבר 20 שנה ב'רדיו ללא הפסקה' ונחשבת לאחת התוכניות המצליחות בישראל. להררי היה בעבר גם תכניות טלוויזיה ('דידי TV', 'קול העם', 'המלכודת' ו'מת להיות'), אך הן הצליחו פחות.

הררי נחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובקמפיין הבחירות האחרון אף שימש כיועץ התקשורת שלו והפיק לו את סרטוני הבחירות המשעשעים דוגמת סרטון הבייביסטר הנודע בו נראה ביבי מגיע "לשמור על הילדים".

ערוץ 20 הוקם לפני שנה וחצי כחלק מהתכנית להקמת 5 ערוצים יעודיים, ועל משבצת ערוץ המורשת. אך הוא מנסה לגעת בתכנים דוגמת תכנית הריאליטי מצליחה למדי בה נמצא "הפייטן של ישראל" וסרטי וסדרות דוקו על מורשת ישראל, כמו גם שידורי חדשות אותם הגיש בעבר (הלווית הרב עובדיה וכנס הימין) ואף נקנס על כך פעמיים במאות אלפי שקלים.

בערוץ 20 סירבו להגיב באופן רשמי על הידיעה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן