אריק בן שמעון מסיים את תפקידו כיועץ התקשורת של אורי אריאל

יועץ התקשורת של אורי אריאל בארבע השנים האחרונות מסיים את תפקידו בשל תחושת מיצוי. בן שמעון יסייע בתקופה הקרובה לאריאל בכניסה למשרד החקלאות ולאחר מכן יעזוב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/05/15 12:52 כד באייר התשעה

אריק בן שמעון מסיים את תפקידו כיועץ התקשורת של אורי אריאל
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

רגע לפני ההשבעה לתפקיד שר החקלאות נודע לכיפה כי על אריק בן שמעון יועץ התקשורת ומי שהיה אחראי על הקשר בין הכנסת והממשלה, צפוי לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים.

בן שמעון משמש כיועץ השר אריאל בארבע השנים האחרונות ונחשב אחד מיועציו הקרובים ביותר. במהלך תקופה הזאת קידם בן שמעון בהצלחה רבה את השר אריאל בחזית התקשורתית כדמות פוליטית בולטת ומשפיעה, כאשר בנוסף ניהל בשנתיים האחרונות את ענייני הרגולציה בלשכת שר הבינוי אל מול הכנסת.

מקורבים לבן שמעון ולשר אריאל מספרים כי היחסים בין השניים קרובים מאוד אך לאחר ארבע שנים של עבודה אינטנסיבית ביותר ישנה תחושת מיצוי בתפקיד. בן שמעון צפוי להישאר בתפקידו עוד בתקופה הקרובה על מנת לסייע בכניסה למשרד החקלאות.

בשיחה עם כיפה אישר אריק בן שמעון את הדברים ומסר: "במהלך ארבע השנים האחרונות זכיתי לעבוד וללמוד מהטוב ביותר. אני גאה שהייתה לי הזכות לסייע לשר אריאל בתפקידיו השונים למען עם ישראל. זאת הייתה תקופה אינטנסיבית ומרתקת ואני מודה על האמון הרב שניתן לי להוביל מהלכים משמעותיים. בכוונתי כעת לפנות לאתגרים חדשים, וככל שאוכל ואדרש אמשיך ואסייע לשר אריאל”.