אסתר סילם אלוש נבחרה לדוברת המועצה האזורית שומרון

המועצה האזורית שומרון בחרה בדוברת חדשה למועצה: אסתר סילם אלוש, שהקימה את מחלקת הדוברות ויחסי הציבור במשרד "פרסומי ישראל". יוסי דגן: "דוברות השומרון - משימה לאומית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/13 11:35 כד באב התשעג

אסתר סילם אלוש נבחרה לדוברת המועצה האזורית שומרון
כיפה, צילום: כיפה

המועצה האזורית שומרון הכריזה על דוברת חדשה למועצה: אסתר סילם אלוש. אלוש נכנסה לתפקידה כבר לפני מספר חודשים והיא החליפה את יוסי דגן ששימש עד לפני חצי שנה יועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית ומשמש עתה כמ"מ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון וממלא מקומו.

תפקיד דוברת המועצה האזורית שומרון נחשב לתפקיד בעל רגישות גבוהה שכולל פעילות רבה מול כלי תקשורת בנושאים מדיניים, פוליטיים, צבאיים ואחרים.

אסתר סילם אלוש, הקימה את מחלקת הדוברות ויחסי הציבור במשרד הפרסום הירושלמי: 'פרסומי ישראל', וניהלה אותו במשך כמעט 6 שנים. ניהלה את מערכי הדוברות וחסי הציבור של מוסדות גדולים וגופי ממשלה. בין השאר: ניהלה את הקמפיין התקשורתי סביב משכן אהוד באיתמר קמפיין שבסופו הוקם בית המדרש המפואר באיתמר לזכר בני משפחת פוגל תוך שנה בלבד.

יוסי דגן מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון ברך את אלוש ואמר: "דוברות השומרון היא משימה לאומית ייחודית, מלאת אתגר ציוני ומרתקת מקצועית. דובר המועצה האזורית שומרון עומד בחזית ההסברה הציונית במדינת ישראל. אלוש היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, אני בטוח שהיא תיקח את ההתיישבות בשומרון להצלחות גדולות ולגבהים חדשים".