אמיתי פורת הוא המועמד לתפקיד מזכ"ל הקיבוץ הדתי

צוות האיתור של התנועה בחר באמיתי פורת שמשמש כמ"מ של רפל כמועמד המומלץ לתפקיד מזכ"ל הקיבוץ הדתי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/04/16 10:27 כט באדר ב'

אמיתי פורת הוא המועמד לתפקיד מזכ"ל הקיבוץ הדתי
יחצ, צילום: יחצ

צוות האיתור של תנועת הקיבוץ הדתי השלים את עבודתו לאיתור מועמד מתאים כמזכ"ל התנועה והוא בחר באמיתי פורת, בנו של הרב חנן פורת ז"ל חבר קיבוץ כפר עציון, כמועמד שלו לתפקיד, כך דווח בחדשות התנועה.

כזכור, ההליך כלל מכרז פתוח לתפקיד ובמסגרת זו התגבשו שלושה מועמדים. צוות האיתור בחן את שלושת האפשרויות ולאחר בירור, בחר באמיתי פורת כמועמד המומלץ לתפקיד. ההמלצה תועבר לבחירה ע"י המזמו"ר בישיבה המתוכננת לאחר יום העצמאות.

הודעה בנושא זה יצאה לקיבוצים, למזכירויות ולחברי המזמו"ר. חברי צוות האיתור חתמו את מכתבם במילים הבאות: "אנחנו מודים על האמון שנתתם בנו, ומאחלים לאמיתי כי יקבל לידיו הנאמנות את המושכות וישכיל להנהיג את תנועת הקיבוץ הדתי במעלה הדרך".

כזכור, פורת משמש בתפקיד כממלא מקום כבר ארבעה חודשים לאחר שהמזכ"ל הקודם, נחמיה רפל, ביקש לסיים את כהונתו לאחר שמונה שנים וחצי גדושות ועמוסות פעילות.

לתפקיד מזכ"ל התנועה היה אמור להכנס תא"ל (מיל.) צביקי טסלר, לשעבר ראש מטה פיקוד העורף, אולם הוא נענה לקריאת המפכ"ל רוני אלשיך, להתגייס לשורות המשטרה ולשמש ראש אגף תכנון בדרגת ניצב. תנועת הקיבוץ הדתי נעתרה לבקשתו של צביקי טסלר להענות לפניית המפכ"ל ואיחלה לו ולמשטרה הצלחה בתפקידו החדש.

אמיתי פורת, שימש בשנים האחרונות ראש אגף חברה בקיבוץ הדתי ועם מינויו לתפקיד המ"מ הוא מסר שבתקופה הקרובה תעסוק התנועה בארגון מחדש, חלוקת אחריות מתואמת בין פעילים וביצוע תוכנית העבודה השנתית מתוך מטרה להוביל את הקיבוץ הדתי להמשך צמיחה ומרחבים חדשים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן