איתמר פליישמן ויתר על המשרה במשרדו של ארדן

למרות שכבר נבחר לתפקיד החליט פליישמן, דובר הבית היהודי לשעבר, לוותר על תפקיד יועץ תקשורת במשרד לביטחון פנים בעקבות בעיות פרוצדוראליות ולחפש אתגרים חדשים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/06/15 14:55 ו בתמוז התשעה

איתמר פליישמן ויתר על המשרה במשרדו של ארדן
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

איתמר פליישמן, דובר הבית היהודי לשעבר, ויתר על משרת יועץ התקשורת במשרדו של השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, למרות שכבר נבחר לתפקיד. המינוי לא יצא אל הפועל משום שהוא צפוי להתעכב תקופה ארוכה מטעמים פרוצדוראליים ובגלל נסיבות אישיות של פליישמן עצמו, מה שהוביל את פליישמן להודיע לארדן כי הוא מוותר על התפקיד.

פליישמן שימש עד לפני כחודש כדובר מפלגת הבית היהודי, אולם בשל מצבה הפיננסי המתדרדר לאחר הירידה החדה במספר המנדטים בבחירות הנוכחיות, הוא נאלץ לסיים את תפקידו.

מאחורי פליישמן גם עבר עיתונאי לא מבוטל ככתב בידיעות ירושלים, כתב השטחים של YNET וכתב במעריב עד יוני 2014 אז הצטרף ליו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט כשמונה לדוברו. בעיצומו של קמפיין הבחירות האחרון, כשפליישמן כבר שימש כמנהל ההסברה של המפלגה, הוא גם החליף את דובר המפלגה הפורש פנחס וולף.

לאחרונה התקיימו מגעים בין ארדן לפליישמן, ולאחר שהחליט ארדן לחזור לממשלה בתום מאבק קצר עם ראש הממשלה נתניהו, החליט בחר בפליישמן לתפקיד יועץ התקשורת במשרד. אלא שמינוי כזה גם מצריך תחקיר ביטחוני מעמיק וארוך של שירותי הביטחון, מה שעשוי לעכב את המינוי ב-3-6 חודשים לפחות וגרם לפליישמן לוותר על ה"כיף".

פליישמן אישר את הפרטים לכיפה ואמר כי הוא כרגע בודק מספר אפשרויות אחרות.