אחרי 8 שנים: ממקור ראשון לבשבע

אחרי שמונה שנים במתפקידים שונים בקבוצת מקור ראשון גדעון דוקוב שערך את עמוד הבית של nrg עובר להיות עורך האקטואליה בעתון ´בשבע´

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/17 19:19 טז בשבט התשעז

אחרי 8 שנים: ממקור ראשון לבשבע
אופיר דוד, צילום: אופיר דוד

גדעון דוקוב (37) שהחל את דרכו התקשורתית כעורך אתר 'כיפה' שימש ב8 השנים האחרונות כתב בקבוצת מקור ראשון ובעבר היה עורך עמוד הבית של אתר nrg ועורך המוסף הפוליטי יומן.

גדעון דוקוב יחליף את עדי גרסיאל.

לפני כשבועיים כתב דוקוב בדף הפייסבוק שלו: "לפני שמונה וחצי שנים, Uria Kenig, אדם סופר מוכשר וחבר יקר, הציע לי לבוא למקור ראשון כממלא מקום של מפיקה שיצאה לחופשת לידה. "תבוא לכמה חודשים, ונראה כבר מה יקרה כשהיא תחזור. אתה יודע איך זה". אז באתי. ונשארתי.

שנה מאוחר יותר, באמצעות עצה שנתנה אורלי גולדקלנג היקרה מפז, הקב"ה זיכה אותי לעבוד במשך כמעט חמש שנים בצמוד לאורי אליצור. אורי האהוב שלימד אותי כל כך הרבה עד שהיה לי כמו אב שני וכל כך חסר לי, ובכלל בציבוריות הישראלית, עד היום. על הדרך גם פתחתי מדור סאטירה (ששווה פוסט נפרד), ואפילו הספקתי לעבוד שנה ב-nrg (ותודה לך Elad Tene על האמון).

שמונה וחצי שנים זה הזמן הכי ארוך שיצא לי להיות באותו מקום, תקופה נפלאה בה יצא לי לפגוש ולעבוד לצד מלא אנשים מוכשרים ונחמדים - עורכים וכתבים שכולכם מכירים, וגם גרפיקאים, מעצבים, מפיקים, ואנשי פרסום ומנהלה, שלמדתי מהם לא מעט והיה לי כיף גדול לעבוד איתם. הרבה-הרבה אנשים שאני מפחד להתחיל לפרט כי בטח אשכח מישהו, אבל תודתי נתונה לכל אחד ואחת מהם.אני מאחל מכל הלב הצלחה לאנשי העיתון והאתר, ולעומדים בראשם - חגי סגל, אורלי גולדקלנג ויואב פרידמן".