אזור התעשייה: הכירו את דודי אביטן

הוא התחיל את דרכו בתקשורת ככתב החינוך של ידיעות ירושלים, משמש כעת בין היתר כדובר צהר, וראיין את הנשיא לשעבר יצחק נבון במספרה. הכירו את דודי אביטן

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/15 22:57 ט בחשון התשעו

אזור התעשייה: הכירו את דודי אביטן

דודי אביטן, בן 34, נשוי ואב ל-2 (בקרוב 3), מתגורר בחשמונאים. משמש כיועץ תקשורת במשרד 'זליגר שומרון תקשורת', מחזיק בתיקים - ארגון רבני צהר, המועצה המקומית אפרת ו-ועד מתיישבי גוש קטיף.

(צילום: באדיבות המצולם)

איך התחלתי ומה עשיתי קודם

עד לפני שנה וקצת הייתי כתב החינוך של ידיעות ירושלים במשך שלוש השנים שלפני כן, מערכת תובענית עם דד- ליינים מטורפים, בעיר לא הייתה לנו תחרות ולכן התחרות הייתה עם כלי התקשורת הארציים. עוד לפני כן תלמיד עצלן באוניברסיטה הפתוחה, מאבטח בעיר העתיקה וצבא הכולל שירות בקבע.

הישגיים מרכזיים שאני גאה בהם

א. עוד בהיותי כתב בידיעות ירושלים חשפתי את פרשת ההטרדות המיניות באחד מבתי הספר בירושלים, החשיפה הובילה בין היתר לתלונות במשטרה ולהשייעת בכיר בבית הספר וזאת מכיוון שידע על ההטרדות ולא דיווח, לצערי לא מעט ילדים קטנים נפגעו מאותו גורם שפגע בהם בתוך בית הספר אך לא היה מאושר ממני ברגע שהפרשה הזו קיבלה טיפול משטרתי.

ב. בשנה האחרונה הייתי שותף למאבק הגיור של ארגון רבני צהר, המשימה שלי הייתה להביא להכרה ציבורית ותקשורתית בנושא, הממשלה הקודמת אכן הכירה בסופו של דבר בהחלטת הגיור אך לאחר הבחירות ועם כניסתן של הסיעות החרדיות לממשלה ההחלטה שונתה. יש עוד הרבה עבודה אך אין לי ספק שהיא תושלם ובקרוב.

פספוס אחד בקריירה

ההכרה שאני מכור לתקשורת ודם של אותיות זורם לי בוורידים הגיע מאוחר יחסית ורק בגיל 26 התחלתי את לימודי התקשורת. הייתי יכול להתחיל מוקדם יותר.

רגע אחד לנצור

ראיינתי את הנשיא לשעבר יצחק נבון בתוך מספרה, זה נחשב?

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

מתעדכן בווטסאפ ובחדשות מה קרה כשישנתי.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך?

המעבר הכי קשה מעיתונאי ליחסי ציבור הוא הרגע הזה שאתה מסיים עם השטח ומתחיל עם המשרד, אני אוהב לראות אנשים, להסתובב ברחובות ולמצוא את סיפורי המגזין. בתקופת העיתון הייתי מוצא סיפורי מגזין שהפכו לשער העיתון משיטוט במדרחוב ושיחה אקראית עם אנשים.

איך נראית השבת שלך?

זמן איכות עם המשפחה,בלי השבת הייתי בוודאי משתגע.

שישי בלילה קורא עיתונים מכל הבא ליד עד אזור 1:00-2:00 בלילה.

בשבת עצמה יוצאים לגינה, ישנים צהריים. מנסה לשלב גם קריאת ספר טוב, כעת קורא את 'סודותיו של מורה נבוכים' מאת ד"ר מיכה גודמן.

מודל לחיקוי במקצוע

הכי קל עכשיו לפוצץ בשמות, אני מעדיף להמר על שניים שנמצאים במקום טוב אבל אני צופה להם עתיד מזהיר בתקשורת הישראלית.

ראשון: משה הלר, כתב הדתות של ידיעות ירושלים, צעיר ורציני, מעורה בחברה החרדית, איש אשכולות כמו שאומרים

השני: אוריה אל'קיים כתב הדתות של גלצ, אני רואה בזה משהו מקסים שנערי הציונות הדתית מתגייסים ליחידות קרביות אבל גם לגל'צ, מקום שעד לפני מספר שנים היה חסום בפני חובשי הכיפות. אלקיים, הביא כבר לא מעט סקופים רציניים שקיבלו פולו בכלי תקשורת אחרים, אני בטוח שהוא עוד יגיע רחוק מאוד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן