אזור התעשיה: הכירו את מתנאל רנד

השבת שלו כוללת קריאה של 5 קילו עיתונים, עד היום הוא בקשר עם משפחתו של אל"מ דרור ויינברג הי"ד ודואג להפצת מורשתו. הכירו את מתנאל רנד, היום יועץ סגנית ראש עירית ירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/17 11:01 כה בטבת התשעז

אזור התעשיה: הכירו את מתנאל רנד

מתנאל רנד , רווק, בן 28 גר בדירת שותפים בנחלאות. (במקור מכפר גנים) . אחרי 5 וחצי שנים במשרד הפרסום "אשדיר", הוא משמש היום כיועץ לסגנית ראש העיר ירושלים ומחזיקת תיק הכספים, חגית משה

איך התחלתי, מה עשיתי קודם:

מיד כשסיימתי את ישיבת ההסדר במעלות, יצאתי לשליחות כמדריך בקמפ של נפגעי פעולות איבה וארגון אלמנות צה"ל, בקנדה. עוד בהיותי בחו"ל, צדה את עיני מודעת דרושים למשרד פרסום "אשדיר". יום לאחר ששבנו לארץ כבר הייתי בראיון עבודה. לאחרונה עזבתי את המשרד לאחר חמש וחצי שנות עבודה בתחום הפרסום המגזרי, ועברתי לעבודתי הנוכחית, בעיריית ירושלים.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם:

אחד העיתונים אותו "אשדיר" מוציאים לאור הינו "מצב הרוח". כל שנה ראיתי כיצד אנחנו מפתחים ומגדילים את העיתון מכל הבחינות. כשהתחלתי בסוף שנת 2011 העיתון עמד על 24 עמודים בכל שבת וכעת עומד על לפחות 48 עמודים ולרוב 64 עמודים, בעזרת שילוב כוחות במשרד.

(צילום: שרון עזרן)

פספוס אחד בקריירה:

לא התמקצעתי מספיק בתחום הכתיבה העיתונאית. הוצע לי מספר פעמים וויתרתי. העדפתי להמשיך להתמקד בפרסום ויח"צ.

רגע אחד לנצור:

ערב האזכרה במלאת עשור לנפילתו של אל"מ דרור ויינברג הי"ד בקרב הגבורה בחברון. מאז אני שומר על קשר חם עם אימו של דרור, בת שבע הופרט, ומידי שנה מטפל באזכרה בהיבטי הפרסום והיח"צ, על מנת שמורשתו של דרור תיזכר ותשמר לדורות הבאים.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר:

ישר לפלאפון- בודק באתרי החדשות מה התחדש בלילה, פייסבוק, ווטסאפ, מיילים ורק אז קם מהמיטה להתארגן ולהתפלל. לצערי לא אוכל ארוחת בוקר כמעט אף פעם. מנהג מגונה מהשנים האחרונות שהושרש.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך:

גבייה מלקוחות. קיבלת שירות טוב ומשביע רצון. למה לשלם ב- שוטף + שכח אותי?!?!

איך נראית השבת שלך:

לאחר התפילה וסעודת ערב שבת, עובר על 5 קילו של עיתונים ועלונים. אח"כ יוצא למפגש הקבוע של החבר'ה מהשכונה, כולל החבר'ה הנשואים שבאים לסופ"ש להורים. גם בשבת עצמה עושה קילומטראז' מכובד בין החברים.

מודל לחיקוי במקצוע:

טל ישראל סרנגה, כיום דובר רכבת ישראל ולשעבר דובר חיל האוויר במשך שנים רבות. כמו כן שימש כראש ענף בחטיבת דובר צה"ל. הכרתי אותו כמרצה שלי בלימודי התואר בתקשורת באוני' אריאל. מרצה בחסד עליון שמשקיע בסטודנטים שלו. רואים בו את הלהט למקצוע מהאופן בו הוא מעביר את הקורסים בצורה כל כך מרתקת.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו:

אני חושב שכמו בכל תחום מאתגר, אינטנסיבי ומורכב- "הזורעים בדמעה, ברינה יקצרו".