אושר: ערוץ 20 יוכל לשדר חדשות

אחרי התנגדויות ודיונים בברנז'ה התקשורתית, ולאחר טענות לסתימת פיות וחסימה של מתחרים מועצת הכבלים והלווין אישרה לערוץ 20 לשדר שידורי חדשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/16 12:09 כב בכסלו התשעז

אושר: ערוץ 20 יוכל לשדר חדשות
ערוץ 20, צילום: ערוץ 20

מועצת הכבלים והלווין אישרה לערוץ מורשת לשדר שידורי חדשות.

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין אישרה לערוץ הייעודי למורשת ישראל (ערוץ 20) לשדר שידורי חדשות.

על פי התנאים בשעות צפיית שיא, יותר לערוץ לשדר לכל היותר שעה אחת של שידורי חדשות. בנוסף, בשעות שאינן שעות צפיית שיא, יותר לערוץ לשדר מבזקי חדשות באורך כולל של 30 דקות. לדרישת המועצה, הערוץ הצטרף למועצת העיתונות ובנוסף הערוץ התחייב לתת ייצוג לכלל גווני היהדות הפעילים במדינת ישראל.

בשנה האחרונה התנגדו זכייניות הטלוויזיה רשת, קשת וחברת החדשות של ערוץ 10 להיתר בטענה כי זה נוגד את כללי הזיכיון שניתן לערוץ 20. הערוץ אף שילם קנסות כששידר את עצרת הבחירות של הימין יומיים לפני הבחירות האחרונות. חברות החדשות טענו כי תהיה זו תחרות לא הוגנת אם ערוץ 20 ישדר חדשות ללא כל המגבלות והתנאים שחברות החדשות נאלצות לעמוד בהם כמו אולפן בירושלים ועוד הגבלות רבות.

מערוץ 20 נמסר: "אנו מודים למועצת הכבלים והלוויין על ההחלטה החשובה, אשר תאפשר לציבור ליהנות מקולות נוספים שהודרו עד כה ממהדורות החדשות בישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן