אברהם ליפשיץ מקבל את פרס העובד המצטיין

ד"ר ליפשיץ וצוות המפמרים של החמ"ד מקבלים את פרס העובד המצטיין על עבודתם והישגיהם בקרב תלמידי החמ"ד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 22/03/16 16:41 יב באדר ב'

אברהם ליפשיץ מקבל את פרס העובד המצטיין
נטעאל בנדל, צילום: נטעאל בנדל

ראש מינהל החינוך הדתי, ד"ר אברהם ליפשיץ, מקבל היום את פרס המנהל הכללי להישגים מיוחדים של משרד החינוך על עבודתו.

בנימוקים לפרס נכתב: "אברהם נחשב לדמות מובילה ומעצבת בחינוך הדתי וכמי שעומד בראש המערכת הענפה הצליח להרים את גאוות היחידה של החינוך הדתי על כל שלוחותיו, ליצור התלהבות מעוררת השראה בעשיה היום-יומית ולטפל מנהיגות בקרב המפקחים, המנהלים והמורים ולקדם בהתמדה המעוררת כבוד את מוסדות החמ"ד ברבדים הלימודיים , הערכיים והחברתיים".

ליפשיץ זכה לשבחים על מסירותו הרבה מסביב לשעון: "אברהם אינו נרתע מעבודה מאומצת משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות, ובכלל זה ביקודים תדירים במוסדות החמ"ד. הוא זוכה להערכה של בעלי התפקידים ממגוון ארגונים וקהלים, ראשי ערים, ראשי מכללות, מנהלי מחוזות, בעלי תפקידים בכירים במערכת החינוך וארגוני המורים כל אלו רואים בו כתובת מקצועית ואמינה להחלפת דעות ולקבלת משוב והכל בלבביות ובמאור פנים".

ליפשיץ הוא מאנשי החינוך הבולטים בציונות הדתית הוא ניהל בעבר את התיכון לבנות בטבריה, ובעברו שימש כמזכ"ל בני עקיבא וייסד את מדרשת הגולן בחיספין.

בנוסף לליפשיץ קיבלו גם צוות המפמ"רים של החמ"ד את פרס העובד המצטיין על עבודתם, "הצוות הוביל שינויים מרחיקי לכת בתכניות הלימודים בכל תחומי הדעת שבאחריותו, הכשיר מורים באופן מעורר השראה ופעל בכל כוחו לקדום הלמידה המשמעותית. העבודה הטובה והמשותפת של הצוות הובילה לעלייה מרשימה בהישגי החמ"ד, עלייה שהגיעה עד לאחרון התלמידים", נאמר בנימוקים לפרס.