תמיכה חילונית מפתיעה ליוסי דייטש

ד״ר אופיר לנג, ראש המינהל קהילתי לב העיר מביע היום תמיכה במועמדותו של דייטש לראשות העיר: "ליוסי דייטש יש את הידע, הכישורים והחזון איך להפוך את העיר שלנו למקום שיהיה טוב יותר לחיות בו".

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/18 13:46 כט בתשרי התשעט

תמיכה חילונית מפתיעה ליוסי דייטש
דייטש ואופיר לנג, צילום: יח"צ

ד"ר לנג הסביר כי ״יש לי הכרת הטוב כלפי יוסי דייטש על האוזן הקשבת לאורך כל השנים והיכולת שלו לקחת משימות ולא להניח להן עד שיטופלו כראוי, גם בנושאים שפחות פופולריים להתעסק בהם... אני חושב שיוסי דייטש הוא המועמד המתאים ביותר לראשות העיר. ירושלמי בנשמה שמכיר היטב את העיר לא רק כמו שהיא, אלא גם יש לו את הידע, הכישורים והחזון איך להפוך אותה למקום שיהיה טוב יותר לחיות בו. באופן לא מפתיע, במסגרת פעילותי נחשפתי ללא מעט נציגים ותושבים ממגזרים שונים, אשר שותפים לעמדתי ומוקירים את עבודתו לאורך כל השנים. מי שמוכן לגלות גמישות מחשבתית צריך לקחת בהחלט את יוסי דייטש כמועמד רציני שיכול לעשות כאן שינוי אמיתי לטובת איכות חייהם של התושבים״. 

יוסי דייטש מסר בתגובה: ״אני מודה מקרב לב לד״ר אופיר לנג, יו״ר המינהל הקהילתי ‘לב העיר׳, על הבעת התמיכה במועמדותי לראשות העיר. אופיר לנג מייצג את קולם של תושבי השכונות והצעירים השורשיים אוהבי ירושלים, אשר משוועים לראש עיר שיטפל בבעיותיה האמיתיות של העיר. בימים האחרונים אני זוכה לתמיכה חוצת מגזרים במועמדותי. חילוניים רבים מכל רחבי העיר פנו אלי והודיעו אישית כי יתמכו במועמדותי, ואני מברך על כך. אופיר לנג, כמו רבים רבים מכל המגזרים בירושלים, יודעים כי מעבר להבדלי השקפות דתיות, רק אדם שמכיר את ירושלים ואת בעיותיה ומחויב באמת לעיר, יוכל להביא את השינוי המיוחל ולהצעיד את העיר קדימה. יחד, כולנו, דתיים, חרדים, חילוניים, נשלב ידיים יחד ונוביל את ירושלים לימים טובים יותר״.