שרה בק תגיש את רצועת הבוקר של גלי ישראל

אשת התקשורת, מגישת טלוויזיה והרדיו שרה בק תחליף את מעיין אדם ברצועת הבוקר בגלי ישראל. אדם, שבעבר שימשה גם כדוברת השרה מירי רגב עברה לערוץ קשת 12

חדשות כיפה גלעד כהן 19/10/18 11:26 י בחשון התשעט

שרה בק תגיש את רצועת הבוקר של גלי ישראל
שרה בק, צילום: פלאש 90

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה והרדיו שרה בק תגיש את רצועת הבוקר של התחנה מהשעה 7:00 עד 8:00 בכל בוקר מראשון עד חמישי. בק תחליף את מעיין אדם, מי שהייתה בעבר הדוברת של השרה מירי רגב והתפרסמה לאחר תכנית ריאלטי בטלוויזיה. אדם שהגישה כשנתיים את רצועת הבוקר תעבור לקשת 12.

שרה בק שמתגוררת בכפר עציון היא עיתונאית שבין היתר שימשה ככתבת חדשות 2 לענייני חינוך וקליטה, הגישה את "ערב חדש" בערוץ הראשון לצידו של דן מרגלית, עידן קוולר ואראל סג"ל, ובעלת טור שבועי בעיתון מעריב סופהשבוע.

בנעוריה בק שרה במסגרת צוות הווי בני עקיבא. בדצמבר 2010 השתתפה בפסטיבל 'ימי אהבה לשירה' בתחרות 'שרים משוררים', וזכתה במקום הראשון על ביצוע של שירו של פנחס שדה "את קולך קורא לי" שהולחן על ידי מיכה ביטון.

ב-2017 השיקה, יחד עם ד"ר זאב קיציס את פרויקט "זושא - מגלים את הסיפור החסידי", פרויקט שמציג סיפורים חסידיים ומבאר אותם על מנת להנגיש אותם לחברה הישראלית. בק הייתה חברה במליאת מועצת העיתונות ובהנהלת ארגון העיתונאים.

שרה בק כאמור מתגוררת כיום בכפר עציון, נשואה לאפרים ואם לשישה ילדים.