"שקר מכפיש": כתב מקור ראשון נגד עיתון הארץ

במאמר המערכת בהארץ נמתחה ביקורת על "עיתונאים המזוהים עם הימין" שדיווחו כביכול בצורה שגויה על ההפגנה נגד היועמ"ש במוצ"ש, והציתו מהומה על ללא כלום. אריאל שנבל, שדיווח מהמקום, תקף בחזרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/18 11:26 ז בשבט התשעח

"שקר מכפיש": כתב מקור ראשון נגד עיתון הארץ
עתון הארץ

"עיתון הארץ חצה הבוקר את הגבול. במאמר המערכת מתפרסמת פסקה הנוגעת לי אישית שכולה שקר מכפיש ומתועב", כך האשים הבוקר (ג') כתב מקור ראשון, אריאל שנבל, בעקבות הביקורת שנמתחה על העברת הדיווחים מההפגנה מול בית הכנסת של היועמ"ש מנדלבליט במוצאי שבת.

"אני דורש מעמוס שאחראי על החרפה הזו לקרוא את ציוציי ודיווחי מבית הכנסת בפתח תקווה, ושאחרי שיבין כי לא היה שם כיתור ולא מאבטח, לא פורעים, לא חילוץ ולא אסון - להתנצל פומבית", צייץ שנבל בטוויטר.

אריאל שנבל נגד הארץ

אריאל שנבל נגד הארץ, הבוקרצילום: צילום מסך

דבריו של שנבל באו בעקבות מאמר המערכת בהארץ שבו נכתב כי "הראשונים שהביאו את דבר ה"מהומה" שפרצה כביכול, היו עיתונאים המזוהים עם הימין. אלו מעלו בחובתם ופרסמו בלי לבדוק, שחבורת פורעים פרצה לבית הכנסת, כיתרה את היועץ המשפטי, ורק פעולה נחושה של מאבטח, שחילץ כביכול את היועץ מציפורניהם, מנעה אסון. זה היה מצג של 'פייק ניוז' מוחלט, כפי שהוכיחה קלטת הווידיאו ששודרה שלשום בחדשות 2".

אריאל שנבל נגד הארץ

הציוץ של שנבל במוצ"שצילום: צילום מסך

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן