שיתוף פעולה מפתיע בין שני גופי תקשורת

"ישראל היום" וערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS יסקרו יחדיו את הבחירות. שיתוף הפעולה יכלול תכניות באנגלית ובצרפתית, וכן תכנית שלישית מתורגמת לעברית. מידי שבוע יתפרסם סקר מנדטים משותף

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/19 10:25 כד בשבט התשעט

שיתוף פעולה מפתיע בין שני גופי תקשורת
הבחירות לכנסת, צילום: shutterstock

שיתוף פעולה בין שני כלי תקשורת לסיקור הבחירות: "ישראל היום" וערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS סקרו יחדיו את בחירות 2019. לשם כך תוקם מערכת משותפת ובה עיתונאים ואנשי תוכן משני הגופים, אשר יחדיו יפיקו שתי תוכניות שבועיות בנות חצי שעה כל אחת. התוכניות תועברנה בשידור חי מאולפני i24NEWS בנמל יפו מידי יום ראשון בשעה 20:00 בערוץ i24NEWS באנגלית (אפיק 34 ו-200 ב-HOT) ובשעה 20:30 בצרפתית (אפיק 144 ב-HOT). במקביל, שידור חי בפלטפורמות הדיגיטליות של שני הגופים: אתר "ישראל היום" בשפה האנגלית ואתר ערוץ החדשות i24news.tv. בתום השידור החי, תעלה לאתר "ישראל היום", בכתובת www.israelhayom.co.il, תוכנית ערוכה בשילוב כתוביות בעברית.

את התוכנית באנגלית תגיש נורית בן ואת התוכנית בצרפתית ברברה שרר. לצידן, בשתי התוכניות, יגיש העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט. כל תוכנית תכלול ראיון מרכזי עם אחד מראשי המפלגות ומתמודדים מובילים.
במסגרת שיתוף הפעולה, יתפרסם מידי יום שישי סקר מנדטים בעיתון "ישראל היום" וב-i24NEWS.

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, מסר: "שיתוף הפעולה בין ישראל היום ו-i24NEWS לקראת הבחירות לכנסת ה-21 הוא טבעי ונכון עבורנו. יש כאן חיבור של שני עולמות תוכן שיביאו ערך מוסף לתקשורת הישראלית ולסיקור מערכת הבחירות.״

פרנק מלול, מנכ"ל ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS, הוסיף: "חבירה של שני כלי תקשורת לסיקור מערכת בחירות היא מהלך נפוץ בעולם ואני שמח שבחירות 2019 בישראל העניקו לנו את ההזדמנות לעבוד בשיתוף פעולה עם "ישראל היום". כערוץ חדשות בינלאומי המשדר מלב המזרח התיכון, שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לצלול עמוק יותר לתוך מערכת הבחירות הישראלית ולהעניק לצופים שלנו ברחבי העולם תמונה מלאה על הנעשה בפוליטיקה הישראלית מלאת התהפוכות."