שיתוף פעולה מסקרן בין גלי ישראל וערוץ 20

ערוץ 20 יפיק את מבזקי החדשות של רדיו גלי ישראל ובמקביל ישדר בשידור חי את רצועת הבוקר של תחנת הרדיו האזורית, כך דוחח באתר "אייס". האם שרון גל, שרה ב"ק ופתחי וזמרי ייאלצו לשדר עם חליפות?

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/18 10:22 ז בחשון התשעט

שיתוף פעולה מסקרן בין גלי ישראל וערוץ 20
תכניתו תשודר גם בערוץ 20. שרון גל, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

נמאס לכם מהשידורים החוזרים בערוץ 20? יש לכם תלונות על מבזקי החדשות של רדיו גלי ישראל?שתי המערכות החליטו על שיתוף פעולה במטרה לשדרג את עצמן, כך דוחח הבוקר (שלישי) באתר 'אייס'.

לפי הדיווח, החל מאמצע חודש נובמבר יפיקו אנשי ערוץ 20 את מהדורות החדשות של תחנת הרדיו, המשודרות בכל שעה, ובמקביל רצועת האקטואליה של התחנה האזורית תשודר בטלוויזיה בשעות הבוקר והצהריים.

עד כה, שידר ערוץ הטלוויזיה שידורים חוזרים משעות הבוקר ועד אחר הצהריים, והחל מהחודש הבא תכניותיהם של שרה ב"ק, שרון גל, פתחי וזמרי וארז תדמור יועברו בשידורים חיים גם בערוץ שיתקין מצלמות באולפן הרדיו.

ערוץ 20

יפיקו מהדורות חדשות לגלי ישראל. ערוץ 20צילום: פלאש 90

שני הצדדים אישרו את המהלך ומנכ"ל גלי ישראל, ישראל פריד, אמר ל'אייס' כי "החיבור עם ערוץ 20 מהווה מכפיל כוח עבור התחנה והערוץ. רצועת הבוקר שהקמנו בגלי ישראל תהדר את מסכי ערוץ 20 בזמן שבשעות העגולות יוגשו מהדורות של מערכת החדשות הציונית הלאומית והמקצועית של ערוץ 20".

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, הוסיף: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם גלי ישראל ומשוכנע שהשידורים יוסיפו לביסוסו של ערוץ 20 כערוץ חדשותי מאוזן ואיכותי".