שולי רנד: עברתי התעללות בלתי נתפסת

הזמר הגיב לראשונה לסכסוכים בינו לבין פרודתו מיכל, הנמשכים כבר תקופה ארוכה וחושף: "נרמז שאני חזיר גדול, חזיר קטן, מחלל שם שמיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/11/19 16:48 יד בחשון התשפ

שולי רנד: עברתי התעללות בלתי נתפסת
שולי רנד, צילום: אלדד שושן

לפני כשבוע חשפה לימור בן חמו, גרושת אחיה של מיכל רנד, זוגתו לשעבר של הזמר שולי רנד כי הזמר סובל מהתעללויות מצד אשתו.  "אני יודעת כמה סבלת", כתבה בן חמו, "הבטן הייתה מתהפכת לי בעשרות רבות של מקרים בהם ראיתי מה עובר עלייך! וגם כאשר גרנו אצלכם... חודש ימים, הרגשתי שאני עומדת לצאת מדעתי, מרוב הלם וצער על מה שחווית אתה והילדים!". כעת, רנד עצמו מגיב לטענות ואומר: מדובר בפוסט אמיץ ונכון.

"במשך חודשים ארוכים מנסים למשוך אותי למדמנת מי האפסיים של הפייסבוק", כתב שולי רנד. "בתחילה על ידי פרודתי, אחר כך הצטרף אחיה ששבר אפילו את שיאיו המפורסמים המדהימים והמרהיבים בכפיות טובה סדרתית, להשתלחות חסרת הרסן ולבסוף חבר אליהם ועלה על כולנה ראש העמותה המסתורית להגינות משפטית, שלא אמלא תאוותו ואזכיר את שמו בשום שדה ציבורי. 

"מה לא נאמר עלי? עבריין מסוכן, מתעלל פיזית, מתעלל כלכלית, החונק מבוסטון, מפקיר ילדים בלא פת לחם, נרמז שאני חזיר גדול, חזיר קטן, מחלל שם שמיים אשר בעקבותיו צי של בלשים פרטיים, הומלץ לי להסיר תיכף ומיד את הזקן שלי ויפה שעה אחת קודם. סופר על חוקרי להב 433, חוקרי השב"כ, היחידה לבירור פשעים חמורים שהתגייסו כולם לשים סוף וקץ לעוולות שאני מעולל, ויגאלו את העם היושב בציון ממכתי הרעה אחת ולתמיד". 

לפני כשבוע כאמור, העלתה גיסתו לשעבר של רנד, לימור בן חמו (מויאל) ובו חשפה את אשר עבר רנד בביתו שלו. "ביום חמישי האחרון החל מבול של טלפונים שבישרו לי שמשהו מתרחש", כותב רנד בדף הפייסבוק שלו. "קיבלתי את הפוסט שכתבה גיסתי לשעבר לימור בן מויאל. פוסט ארוך אמיץ נוקב שסיפר בכאב ובבהירות את עיקרו של הסיפור האמיתי של מה שהתרחש בשנים נוראות של התעללות בלתי נתפסת שעברתי ושעברה גם היא בשנים ארוכות של נישואים אומללים. לא הייתי מגיב פה גם הפעם אלמלא נשמעו קולות מועטים שחששו שמא הפוסט הוא בניגוד לדעתי".

רנד אומר כי הוא אסיר תודה ללימור על האומץ. על כך שלא יכלה לעמוד יותר מן הצד מול ערמת השקרים עזי המצח על כך שעשתה מעשה גדול אנושי ויהודי כל כך. "האישה האמיצה הזאת ירדה לפרטים נתנה דוגמאות שהם טיפה בים ביחס למציאות האמיתית והיא עשתה זאת בעדינות רבה וברגישות רק כדי לצייר את התמונה האמיתית. כשאני אומר אומץ אני יודע בדיוק על איזו אימה ופחד היא הייתה צריכה להתגבר על מנת להיחשף ככה לאכזריות ושפלות מהסוג הנמוך ביותר להמשך הסתה של ילדיה להכפשות שאין ביניהם ובין המציאות שום קשר. התגובות החמות ריגשו אותי עד דמעות ואני מודה באמת ומעומק הלב לכולכם".