שגריר ארצות הברית בישראל שלח מסר ליובל דיין וכך היא הגיבה

שגריר ארצות הברית בישראל שלח הודעת תמיכה ליובל דיין, אחרי שלא לחצה את ידו של נשיא ארצות הברית בהופעה בבית הנשיא: "תודה בשם העם האמריקאי על שירתך היפייפיה" | דיין הגיבה: "לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארה"ב, הנה התשובה שלו אליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 13:54 כ בתמוז התשפב

שגריר ארצות הברית בישראל שלח מסר ליובל דיין וכך היא הגיבה
דיין בהופעה, צילום: פלאש 90. שלומי כהן

הזמרת יובל דיין עוררה סערה בשבוע שעבר כאשר סירבה ללחוץ יד לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. כזכור, יחד עם הזמר רן דנקר השניים ביצעו עיבוד מיוחד לשיר "לו יהי" של נעמי שמר בטקס שנערך בבית הנשיא בירושלים, זאת במסגרת ביקורו הרשמי של ביידן בישראל. היום (ג') שלח שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'רד ניידס, סרטון בו הוא תומך בהחלטתה ומודה לה על הופעתה מול הנשיא.

 

"אני רוצה לשלוח מסר לך, יובל, שהופעת עם נשיא ארצות הברית והנשיא הרצוג עיבוד יפה של - Let it be, הנשיא היה אסיר תודה. בשם האנשים בישראל ונשיא ארצות הברית ולך, שהיית נאמנה לאמונה שלך, תודה בשם העם האמריקאי על שירתך היפייפיה", אמר שגריר ארצות הברית. דיין העלתה את הסרטון המרגש וכתבה: "תודה עצומה לכל התומכים. מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארה״ב, ג׳ו ביידן, הנה התשובה שלו אליכם. אפשר לחזור לשמוע את ״לו יהי״".

רן דנקר מגיב על סערת יובל דיין

ביום ראשון האחרון, הזמר והיוצר רן דנקר, יצא להגנתה של הזמרת. "כשכבוד הנשיא קם לעברנו מיד שלחתי יד והסברתי שיובל שומרת נגיעה וכך גם נשיא המדינה, ביידן קיבל בהבנה וחיוך הודה לנו על השיר וזהו כך זה נגמר בשלום וקבלה", אמר דנקר.

הזמר יצא נגד אותם אלה שבחרו לתקוף את הזמרת. "אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה . אפשר גם לדון בזה", קבע דנקר, "אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, ובעיקר של הגיבורים המסתתרים.. פשוט לא מתקבלת על הדעת .יובל אהובתי , אני התרגשתי מכל שניה איתך. את הפרטנרית המושלמת. את אמן חד פעמי ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד".