רז קיל חוצה מגזרים ומגיע לגלובס

בדרך כלל מתחילים בתקשורת ומגיעים לפוליטיקה. אצל רז קיל המסלול היה הפוך. ומהיום תוכלו לראות אותו כפרשן של עיתון גלובוס למגזר הדתי לאומי וחרדי

חדשות כיפה נדב פולק 27/11/17 13:05 ט בכסלו התשעח

רז קיל חוצה מגזרים ומגיע לגלובס
רז קיל, צילום: מאיר אליפור

רז קיל בכלל אהב פוליטיקה אבל מצא את עצמו עם הזמן יותק בתחום התקשורת. אתם מכירים אותו כמי שהיה  יוזם מדור הברנז’ה המגזרי, במצב הרוח ולאחר כן בשביעי.  במקביל שימש כיועץ לשרים וחכים.
בחודשים האחרונים נעלם רז קיל מדפי העיתונות אך מסתבר שזו היתה חופשה לצורך קידום בתפקיד. 
קיל נענה להצעתם של הבעלים  החדשים של גלובס אורנה בר און והעורכת נעמה סיקולר להצטרף לעיתון, כפרשן של העיתון למגזר הדתי לאומי וחרדי. המהלך הוא חלק מהשינוי הפנימי בגלובס. ורצונו לפנות לקהלים רחבים יותר וכן הבנתו שהמגזר הדתי לאומי והחרדי, הם מגזרים שמתעצמים בחברה הישראלית ונהפכו לגורם משפיעה בפולטיקה, בתקשורת, בעסקים וכו. והם צריכים מבט מעמיק יותר.

בשיחה עם קיל הוא מסר: "שמח על ההזדמנות שניתנה לי ע״י אנשי גלובס. זה איננו סוד, מדינת ישראל כפי שהיא היום היא מדינה של שבטים. שבטים שמצד אחד גדלים ומתעצמים ומשפיעים כל אחד ושבטו יותר ויותר על החברה הישראלית, בפוליטיקה, בתקשורת, בעסקים אך מצד שני לצערי, פועל במנותק מהסביבה שאיננה דומה לו. שמח שאנשי גלובס בחרו לראשונה לגייס במיוחד פרשן לעיתון שיתן צהר למגזר הדתי לאומי וחרדי וכך יתן תמונה רחבה ומעמיקה יותר למגזרים הנל ועי הכרות בעה ננמיך את הגדרות בין השבטים"