ראש ישיבת נתיב מאיר הודיע על עזיבת הישיבה

ראש הישיבה, הרב מאיר טויבר, הודיע לתלמידיו על כוונתו לעזוב את המוסד: "זה לא אומר שלא תראו אותי יותר. יש עוד הרבה משימות לעזור לעם ישראל. יש לי ברק בעיניים ורצון להמשיך מפה ויש דברים שעומדים על הפרק". צפו בדברים

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 26/03/19 10:25 יט באדר ב'

ראש ישיבת נתיב מאיר הודיע על עזיבת הישיבה
הרב טויבר בשיחה עם תלמידיו, צילום: אחיה אברהמוף

ראש ישבת בני עקיבא נתיב מאיר, הרב מאיר טויבר, הודיע היום (ג') לתלמידיו על כוונתו לעזוב את הישיבה בתום השנה.

בשיחה שהעביר לתלמידים בישיבה אמר הרב טויבר: "אני לא הולך לשום מקום. זה לא אומר שלא תראו אותי יותר. יהיה ראש ישיבה שיחליט על הכל וזה לא אני, אבל כל מה שיבקשו ממני, במיוחד ברובד הרגשי, הכל יימשך ככל אשר ירצו".

הרב לא פירט את הסיבות שהובילו אותו לעזוב ולגבי העתיד אמר: "יש עוד הרבה משימות לעזור לעם ישראל. יש לי ברק בעיניים ורצון להמשיך מפה ויש דברים שעומדים על הפרק שהם לא יותר וגם לא פחות חשובים מנתיב מאיר".

במכתב ששיגר אתמול הרב להורי ותלמידי הישיבה כתב בין היתר כי "בעת הזו יש גם לי חלומות ותוכניות להמשיך לתרום לעם ישראל בתחומים אחרים ובכוונתי להיכנס לכך בשנה הבאה אמנם הקשר לישיבתנו ימשיך בע"ה ככל שיידרש, אציע לראש הישיבה שיתמנה במקומי את עזרתי וניסיוני, וכל מה שאוכל לפעול ולתרום לתלמידנו היקרים אעשה בלב חפץ ובשמחה, ברוח מה שעשיתי עד היום ואפעל, בע"ה, במסירות כפי יכולתי . כמובן - סיום שנה זו והכנת שנה"ל הבאה – תעשה על ידי".

הרב טויבר למד בצעירותו בישיבה ובהמשך התמנה לר"מ במוסד ולסגן ראש הישיבה, עד שמונה לעמוד בראשה לפני כשני עשורים.


להורדת הקובץ