"לא תשכח": קמפיין מיוחד למניעת שכחת ילדים ברכב

לקראת ימי הקיץ החמים קיים חשש שתופעת שכחת הילדים ברכב תחזור על השלכותיה ההרסניות. חברות פרסום שונות מרחבי הארץ הקימו קמפיין מיוחד שרץ ברשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 11:41 כב בסיון התשפ

"לא תשכח": קמפיין מיוחד למניעת שכחת ילדים ברכב
צילום: יח"צ

לאור היציאה ההדרגית מהקורונה, החזרה לעבודה ותחילתו של הקיץ החם החלו משרדי הפרסום בישראל באתגור הדדי במטרה להעלות למודעות את נושא שכחת ילדים ברכב. את המהלך התחילו חברת הפרסום והדיגיטל "פאסי.קראוס" ואליהם הצטרפו חברות רבות נוספות שאותגרו. הקמפיין הזה,  יצא מתוך מטרה לשים זרקור על הנושא הכואב כל-כך. להעלות למודעות בתקופה מאוד לא פשוטה מה שעלול לחרב חיים.

התופעה הקשה ארעה גם בשבוע שעבר כשפעוט נפגע באורח בינוני ממכת חום לאחר שנשכח ברכב סגור במשך כשעה וחצי ביישוב במועצה אזורית משגב. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מהתייבשות ומכת חום.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

בקמפיין השתתפו החברות כאמור "פאסי.קראוס" וותקין בוטיק, ויראל, קנדו, גליקמן שמיר סמסונוב, ארבעס, משרוקית, פרסומי ישראל, זליגר שומרון תקשורת, אומנות הפרסום ועוד...