קידום לכתב הסרוג ב"כאן"

עמיחי שטיין, שמשמש ככתב חוץ וטכנולוגיה בתאגיד, יצטרף לדסק המדיני ויעבוד לצד גילי כהן. הוא ימשיך לסקר את תחום הסייבר במקביל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/18 11:15 כו בתמוז התשעח

קידום לכתב הסרוג ב"כאן"
תאגיד השידור "כאן", צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

הכתב הסרוג עמיחי שטיין ימונה לכתב התחום המדיני ב"כאן", כך פורסם באתר "אייס". שטיין יצטרף לדסק שכולל את גילי כהן, שתמשיך לשמש ככתבת המדינית הראשית של התאגיד. לאחרונה עזב את הדסק אמיר בר שלום, שממשיך להגיש תכניות בתאגיד.

שטיין (33) החל דרכו ברשות השידור לפני תשע שנים, ובחמש השנים האחרונות הוא משמש ככתב חוץ וטכנולוגיה. כעת יעבור שטיין להתמקד בסיקור יחסי החוץ של ישראל ומשרד החוץ, ובמקביל הוא ימשיך לסקר את תחום הסייבר. שירה הדס נקר, שמשמשת כתחקירנית בריכוז הכתבים, תהפוך לכתבת טכנולוגיה וצרכנות. 

לאחרונה פרסם שטיין על כוונת ממשלת פולין לפרסם בעיתונות הישראלית מודעות בעברית של ההצהרה בעניין המשבר בין שתי המדינות, וחשף שורה של התבטאויות אנטישמיות על רקע חוק השואה. שטיין גם סיקר את המשבר עם טורקיה וראיין את יועצו של הנשיא ארדואן שהאשים את ישראל בשואה. 

ככתב טכנולוגיה חשף שטיין את שיטות העבודה של חברת המודיעין הישראלית בלאק קיוב, שמעורבת מאחורי הקלעים - כך על פי הטענות - במערכות בחירות שונות ברחבי העולם.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן