פרסום ראשון: שגיא קייזלר יעזוב את המועצה האזורית שומרון ויצטרף לעופר ענבר

הבחירות באופק, ומשרדי יחסי הציבור הדתיים לא מפסיקים לנפק כותרות. השניים ינהלו משרד יחסי הציבור חדש שיעסוק בעיקר בתחום הפוליטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/18 10:42 כב בסיון התשעח

פרסום ראשון: שגיא קייזלר יעזוב את המועצה האזורית שומרון ויצטרף לעופר ענבר
שגיא קייזלר בפגישה עם ראש הממשלה, צילום: לב העולם

שגיא קייזלר, יועצו הבכיר של יוסי דגן ומי ששימש עד לפני כשנתיים כמנכ"ל ועד מתיישבי השומרון יעזוב בקרוב את תפקידו ויחבור כשותף לעופר ענבר שיצא לעצמאות לפני מספר ימים לאחר למעלה מעשר שנות נסיון כשכיר במשרדי יחסי ציבור ואסטרטגיה.

קייזלר ניכר בעבודת שטח, לעיתים מחתרתית, וחתום על כמה מהקמפיינים הגדולים שעוררו מחלוקות גדולות בתקשורת ובשיח הציבורי. כך למשל כשבשנת 2012 מד"א הורידו את סמלי המגן דוד מהאמבולנסים ביו"ש כחלק מהסכם עם האו"ם. לאחר מאבק ארוך שארגן קייזלר החזירו במד"א את הסמלים. המאבק כלל בין השאר, חרם של תרומות דם וחרם של תורמים גדולים מקנדה וארצות.

בשנים האחרונות פעיל קייזלר במאבקם של המתיישבים לקבלת זכויות המגיעות להם. והוביל את המאבק בחרם הBDS במפעלים שבשומרון, וכן עומד מאחורי המאבק נגד חברות המסרבות לתת שירות מעבר לקו הירוק. 

קייזלר, המקורב מאוד ליוסי דגן,  היה ממנהלי המטה המשותף (למועצות האזוריות בנימין ושומרון) שנאבק ואף הצליח להפסיק את הקפאת הבניה בשנת 2010. בשל קירבה זו סביר להניח כי במידה ויתקיימו בחירות בשומרון ימשיך קייזלר ללוות את דגן, ואולי אף יחתים אותו כלקוח המשרד.

קייזלר אישר את הדברים לכיפה.