ערוץ 20 השהה את פיטורי עובדיו

מנכ" הערוץ, שכי פרנץ, שיגר לח"כ קיש מכתב בו אמר בין היתר כי "בכפוף להתחייבות המועצה לשידורי כבלים ולווין שלא לנקוט כל מהלך חד צדדי מצידה עד ליום ה-11 בינואר 2018, מתחייבים בעלי הערוץ להקפיא את הליך פיטורי העובדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/17 23:10 י בטבת התשעח

ערוץ 20 השהה את פיטורי עובדיו
הפגנת עובדי ערוץ 20, צילום: ערוץ 20

פיטורי עובדי ערוץ 20 הוקפאו, כך הודיע הערב מנכ"ל הערוץ לאחר שמועצת הכבלים והלווין התחייבה שלא לפעול בנושא הרישיון בשבועיים הקרובים.

המועצה התחייבה שלא לנקוט במהלך חד צדדי על ה-11 לינואר 2018. מהסיבה הזאת, וככל הנראה עקב העובדה שח"כ שרן השכל מהליכוד הודיעה שתקדם הצעת חוק שתתיר את המשך שידורי הערוץ, שלח המנכ"ל, שכי פרנץ מכתב ליו"ר וועדת הכנסת ח"כ יואב קיש.

מכתבו של פרנץ לח"כ קיש

מכתבו של פרנץ לח"כ קישצילום: צילום מסך

במכתבו כתב פרנץ כי ''בכפוף להתחייבות המועצה לשידורי כבלים ולווין שלא לנקוט כל מהלך חד צדדי מצידה עד ליום ה-11 בינואר 2018, ובהמשך להתחייבות שר התקשורת איוב קרא כי לא יחולטו ערבויות הערוץ, מתחייבים בעלי הערוץ להקפיא את הליך פיטורי עובדי הערוץ בו הוחלט, עד לאותו מועד".

עוד הוא אמר כי "הנהלת הערוץ ועובדיו מברכים את כבוד השר קרא, את יו"ר הוועדה, את ח"כ איתן כבל ואת ח"כ שרן השכל, על מאמציהם הכנים להוביל לשינוי אמיתי בשוק התקשורת בישראל''.

יש לציין כי לפי הצעת החוק של השכל, ערוץ ייעודי שירצה להחליף את רישיונו ברישיון מסחרי חדש, לא יחולו עליו מגבלות על היקפי פרסום וחובות השקעה בתוכן, מה שאמור לסייע במניעת סגירתו של ערוץ 20.