ערב העצמה לבנות השירות הלאומי

לזכרה של אורי אנסבכר ז"ל - רשות השירות הלאומי והעמותות ערכו ערב העצמה למתנדבות השירות הלאומי, בהשתתפות אלפי בנות שירות לאומי מרחבי הארץ. מנכ"ל רשות השירות הלאומי: "אנחנו מעריצים את המסירות שלכן את הצלת הנפשות שלכן - בחומר וברוח, מדינת ישראל ואזרחיה אסירי תודה לכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/19 21:19 יב באדר א'

ערב העצמה לבנות השירות הלאומי
משתתפי ומשתתפות הערב לזכר אורי אנסבכר הי"ד, צילום: אביב גדעוני, לע"מ

בשבוע שעבר, קיימו רשות השירות הלאומי-אזרחי והעמותות השונות - אירוע ייחודי בירושלים להעצמת והוקרת מתנדבות השירות הלאומי - לזכרה של בת השרות, אורי אנסבכר ז"ל.

ערב זה נועד להוקיר את פועלן של מתנדבות השרות שעושות חייל כל השנה במגוון תפקידים ברחבי הארץ.

מנכ"ל הרשות, מאיר טינסקי

מנכ"ל הרשות, מאיר טינסקיצילום: אביב גדעוני, לע"מ

מנכ"ל רשות השירות הלאומי, ראובן פינסקי, אמר באירוע: "אני מרגיש שהשליחות של כל אזרחי ישראל בימים האלו ויותר מכולם עלינו כל מי שעוסק בניהול השירות הלאומי בארץ בימים הקשים האלו לעצור לרגע את שטף חיינו ולהכיר תודה. תודה ענקית לכן בנות השירות על כל מה שאתן עושות. אנחנו מעריצים את המסירות שלכן את הצלת הנפשות שלכן - בחומר וברוח, מדינת ישראל ואזרחיה אסירי תודה לכן גם אם לא כל יום זוכרים להגיד את זה בקול רם וצלול. מה היינו עושים בלעדיכן? תודה גדולה מעומק הלב".

משתתפי הערב

משתתפי הערבצילום: אביב גדעוני, לע"מ

במסגרת התכנית האמנותית של הערב הופיעו הזמר והיוצר, ישי ריבו שחימם את לבבות המשתתפים; הרב יונה גודמן והרבנית ימימה מזרחי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן