עמית סגל יקבל פרס על הצטיינותו בתחום עיתונות הדיגיטל בישראל

פרס DIGIT לעיתונות דיגיטל בישראל, יוענק לסגל על כך שהוא "מנצל את הרשת החברתית לסיקור עיתונאי אמין סביב השעון תוך שהוא מפגין דעתנות אישית אותה יתקשה לבטא על מסך הטלוויזיה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/02/15 10:23 ו באדר התשעה

עמית סגל יקבל פרס על הצטיינותו בתחום עיתונות הדיגיטל בישראל
יחצ, צילום: יחצ

בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה וחברת Google הודיעו הבוקר (ג') כי פרס DIGIT לשנת 2015 יוענק לעיתונאי עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2. הפרס, בשווי 15 אלף שקלים, יוענק בטקס במהלך כנס DIGIT המתקיים במרכז הבינתחומי הרצליה.

עשרות מועמדויות הוגשו השנה לפרס DIGIT. חברי ועדת הפרס, ד"ר נעם למלשטרייך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה; פול סולומון, סמנכ"ל תקשורת Google ישראל, מזרח תיכון, טורקיה ואפריקה; ורועי כ"ץ, יו"ר כנס DIGIT; ציינו כי "תמהיל המועמדים, מגוון תחומי הסיקור ועומק היצירה העיתונאית מלמדים עד כמה הפכה הפלטפורמה הדיגיטלית קריטית עבור העיתונאים וגופי התקשורת הפועלים בישראל".

מנימוקי וועדת הפרס: "עמית סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית, פוגש קהלים חדשים, מעצים את הסיפור העיתונאי ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים, תוך צירופם לחוויה העיתונאית. סגל מנצל את הרשת החברתית לסיקור עיתונאי אמין סביב השעון תוך שהוא מפגין דעתנות אישית אותה יתקשה לבטא על מסך הטלוויזיה".