עמית סגל חושף מי המפלגה שהציעה לו שריון

צפו: העיתונאי שגדל בעפרה אומר כי הופתע מהמפלגה שגיששה אחריו. וגם טוען כי להיות עיתונאי ימני במדינת ישראל זה עדיין דבר שנראה לאנשים לא טבעי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/19 08:04 ג בניסן התשעט

עמית סגל חושף מי המפלגה שהציעה לו שריון
עמית סגל. מתחרט על השאלות שלא נשאלו, צילום: Hadas Parush/Flash90

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 אמר בראיון לתכנית עובדה כי עדיין בשנת 2019, להיות עיתונאי ימני במדינת ישראל, נראה לאנשים בתקשורת דבר והיפוכו. "הצוות של אילנה דיין הגיע אליי הביתה, כדי לתעד נמר ורוד, עיתונאי ימני. זה הסיפור. בואי נודה על האמת", אמר סגל לדיין.

סגל דיבר גם על הסוגיה של הבעת דעה לעומת חשיפת ידיעה תקשורתית. בראיון אמר סגל כי תמיד ישאלו אותו, איך הוא יכול להביע את דעתו ובכל זאת להישאר עיתונאי, ולעומת זאת לא ישאלו את אילנה דיין כיצד היא עיתונאית שמביעה דעה לגבי בית המשפט העליון. "הדעה שלך זו הדעה 'הנכונה', דעה שמותר להביע. לכן כשאת תעבירי ביקורת זה לגיטימי, וכשאני אעביר ביקורת, זה לא לגיטימי".

https://vimeo.com/328983548

סגל התייחס בראיון גם לאביו, העיתונאי חגי סגל שישב בכלא על השתתפותו בפעילויות של המחתרת היהודית. "הזיכרון הראשון שלי מאבא שלי, זה מהכלא". סגל חושף בראיון כי דווקא מפלגת כחול לבן היו אלו שפנו אליו וגיששו, על מנת לצרפו לרשימתם. "רק אחרי כמה חודשים הבנתי שזה היה גישוש. גם לא הייתי מצטרף בכל מקרה. לא אצטרף לפוליטיקה. זה מקום שבו בכל בוקר שופכים עליך דליי רפש".