עמיעד טאוב נבחר לראשות הבית היהודי במודיעין

איש התקשורת והפעיל החברתי נבחר פה אחד לתפקיד ראש סניף המפלגה, ואמר:''מפלגת הבית היהודי תהפוך לגורם מוביל בהנהגת העיר". סגן השר בן דהן בירך: "משוכנע שהוא יוביל להישגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/18 16:28 כו בשבט התשעח

עמיעד טאוב נבחר לראשות הבית היהודי במודיעין
עמיעד טאוב, צילום: אודליה ארביב

בישיבה חגיגית שנערכה אמש (ש') במודיעין נבחר איש התקשרות והפעיל החברתי עמיעד טאוב לעמוד בראש הבית היהודי בעיר, לאחר שעשרות חברי הסניף המקומי בחרו בו פה אחד. בישיבה נכחו גם סגן שר הביטחון אלי בן דהן ומנכ''ל המפלגה ניר אורבך.

טאוב, 40, הוא מנכ''ל חברת עט תקשורת, יו''ר עמותת אופק הפועלת להגברת הבטיחות בבתי החולים ומניעת רשלנות רפואית ויו''ר מועצת ראשי הסניפים של מפלגת הבית היהודי. כמו כן, הוא בעל תואר שני במנהל ציבור מאוניברסיטת בר אילן, קצין במילואים, לשעבר יו"ר אגודת הסטודנטים בבר-אילן, סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית ויועץ הוועדה לזכויות הילד בכנסת.

נוסף לכך חבר טאוב בנשיאות הוועד הפועל הציוני ומשמש כנציג הצעירים בקונגרס היהודי העולמי, דירקטור ויו''ר ועדת הביקורת במנהלת ''אופק" במודיעין וכפובליציסט ובעל טור בעיתון ''מצב הרוח''.

''אני מתכנן להקשיב וללמוד. בחודשים הקרובים נגיע לכל פינה בעיר, לכל שכונה לכל בית כנסת ולכל מפגש, לשכונות הוותיקות ולשכונות החדשות", אמר טאוב לאחר נצחונו.

"את תכנית העבודה נכתוב ביחד כי זו העיר שלנו שלכם ושלי. הבית היהודי במודיעין בראשותי יהיה בית של אור. נעשה טוב בלי ציניות. נפתח את הבית לכולם גם לאלו שלא כמונו. החל מחילונים ומסורתיים האוהבים את הציונות ואת יהדותם וכמובן לדתיים המבקשים ייצוג הולם לעולמם', הוסיף'.

טאוב עם סגן השר בן דהן

טאוב עם סגן השר בן דהןצילום: אודליה ארביב

לדבריו, ''הבית יהודי ייצר אמירה חברתית ברורה שיודעת שלהפוך ילד בסיכון לילד בסיכוי לא פחות חשוב משום נושא עירוני ושלוקחת אחריות על החוליות המוחלשות בשרשרת. סניף הבית היהודי במודיעין שהוא החמישי בגודלו בישראל יהפוך לשני בגודלו במודיעין, יביא מנדטים ויגיע אל מרכז הבימה הפוליטית בעיר. נדע להבין להכיל לוותר ולייצר איחודי כוחות מתוך עוצמה וכך נגיע להשפעה הפוליטית הראויה לבית היהודי''.

עוד הוסיף טאוב: ''אני מבקש להודות לחבר מועצת העיר מיכאל חרל''פ על 15 שנות שירות ציבורי בצנעה ואמונה ועל פועלו למען הציבור הדתי במודיעין ואני מקווה ומאמין שהוא יסייע לנו להצליח בבחירות הקרובות ובכלל''.

סגן שר הביטחון אלי בן דהן אמר: ''מהיכרותי עם עמיעד ויכולותיו אני משוכנע כי הוא יוביל את הבית היהודי בעיר להישגים, תוך שילוב נכון של כלל נציגי הציבור ובניית רשימה מייצגת''.

מנכ''ל הבית היהודי ניר אורבך הוסיף: '' אני מברך את חברי עמיעד טאוב שנבחר פה אחד לעמוד בראש הסניף ולהוביל את רשימת הבית היהודי במודיעין לקראת הבחירות המוניציפליות. אני מאמין שעמיעד ידע לחבר ולחבק וליצור רשימה מגוונת מייצגת ונכונה ומשוכנע כי נמשיך בשיתוף הפעולה הפורה שלנו לטובת בוחרי הבית היהודי''.

חבר מועצת העיר, ג'וני קליין, אמר:'' אני שמח מאוד להיות שותף בגל החדש של עשייה בעיר.יחד נדע לחבר את כל הכוחות על מנת לשרת את תושבי העיר''.