בעזרא חגגו את שבת ארגון. בת"א ציינו באופן מקורי את הריסת סניפם

עשרות אלפי חניכי תנועת עזרא ברחבי הארץ חגגו השבת כמיטב המסורת את שבת הארגון. מזכ"ל תנועת עזרא: " אנו גאים בכל חניך וחניכה שהשקיעו את מיטב זמנם בהצלחת הסניפים." כיצד חגגו החניכים בתל אביב, למרות שאין להם מבנה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/18 10:35 יז בכסלו התשעט

בעזרא חגגו את שבת ארגון. בת"א ציינו באופן מקורי את הריסת סניפם
סניף עזרא פתח תקוה, צילום: שלום שטימלר

עשרות אלפי חניכי תנועת עזרא ברחבי הארץ חגגו השבת כמיטב המסורת את שבת הארגון, אירוע השיא של חודש הארגון שהשנה יחד עם חגיגות המאה להיווסדה של התנועה היה בנושא: " עזראים מאה ומעבר". לאחר שבת חגיגית בסניפים במהלכה נחשפו הקירות עליהם עבדו החניכים בחודש האחרון הגיע השיא עם צאת השבת, כאשר הגיעו חניכי ומדריכי התנועה מלווים בבני משפחות וחברים לאירועי הסיום של חודש הארגון, צפייה במפקדי אש המרכזיים בסניפים וההופעות עליהן עמלו החניכים לאורך החודש האחרון.

סניף עזרא תל אביב, הסניף הוותיק בארץ של תנועת הנוער החוגגת מאה, מציין השנה 83 להיווסדו. 
השנה מלאו גם 39 שנים להרס מבנה הסניף על ידי עיריית תל אביב (בשנת תש"מ). החניון בו שהו כמחסה זמני במשך שנים רבות כבר אינו כשיר לפעילות ילדים וכבר מספר שנים חניכי הסניף נאלצים לפעול ברחוב, ללא מבנה בחום ובגשם.  כמיצג מחאה הוחלט השנה להקדיש את 'הלילה הלבן' למפגן של הסניף השקוף ברחבה מול עיריית תל אביב.

סניף עזרא פתח תקוה

סניף עזרא פתח תקוהצילום: שלום שטימלר

סניף עזרא פתח תקוה

סניף עזרא פתח תקוהצילום: שלום שטימלר

חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי הגיעה למפקד של סניפי עזרא  בפתח תקווה יחד עם ראש העיר החדש רמי גרינברג ואיציק דיעי, מועלם אמרה לחניכים:"המשיכו בעשיה החשובה שלכם, חזקו חברים."
חברת הכנסת אף ציינה כי המחנה הראשון של עזרא התקיים בפתח תקווה ולכן החניכים כיום הם "ממשיכי השושלת העזראית", מועלם הודתה למרכזת הסניף על עבודתה הקשה בסניף גדול של 1200 חניכים חניכות.

שאול דה מלאך מזכ"ל תנועת עזרא: " אנו גאים בכל חניך וחניכה שהשקיעו את מיטב זמנם בהצלחת הסניפים. בשבת האירגון עומדת כל התנועה כאיש אחד וכולם  לוקחים חלק בעשיה. ההתרגשות בשנת המאה  ההתרגשות כפולה ומכופלת משום שהיא מבינה עד כמה זו זכות גדולה לעמוד כאן ולהמשיך מסורת זו. אני בטוח שכל החניכים מביטים מעבר ויציבו במעשיהם רף תורני ארץ ישראלי גבוה אף יותר.חזקו חברים!".

סניף עזרא תל אביב צובעים נייילונים

סניף עזרא תל אביב צובעים נייילוניםצילום: יחצ

סניף עזרא תל אביב צובעים נייילונים

סניף עזרא תל אביב צובעים נייילוניםצילום: יחצ

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן