עובר תחנה? יועז הנדל נפגש עם מנכ"ל 103 FM

איש התקשורת ד"ר יועז הנדל נפגש אתמול (יום ב') עם מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק, במשרדי התחנה בגבעתיים. גורמים בתחנה מעריכים כי הדבר מעיד על שיתוף פעולה בו הנדל יתחיל לשדר בתחנה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/18 16:08 כו באב התשעח

עובר תחנה? יועז הנדל נפגש עם מנכ"ל 103 FM
יועז הנדל, צילום: נתי שוחט/פלאש 90

אחרי השינוי בלוח השידורים וצירוף מגישים שחלקם מזוהה עם הימין, נפגש אתמול מנכ"ל 103 FM אור צלקובניק גם עם הנדל, לשעבר ראש מטה ההסברה של נתניהו כך דווח ב"אייס".

103FM שינה בחודשים האחרונים בצורה משמעותית את לוח השידורים שלו, בין היתר כשאילה חסון קיבלה תכנית יומית ב-9:00 בבוקר, ובמקביל התווספו מגישים חדשים, בהם ינון מגל ב-10:00 ואראל סג"ל ברצועת 11:00 בבוקר. שעזב את גל"צ.

מגל וסג"ל הם אנשי ימין, וגם הנדל מזוהה עם עמדות אלה, אך לא אחת מביע עמדות ליברליות, ולמרות שהיה גם ראש מטה ההסברה הלאומי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קשה לומר שהיחסים ביניהם משופרים במיוחד, בעיקר לאחר שסיים את תפקידו בשל חשיפת "פרשת נתן אשל".

הוא סא"ל במילואים וד"ר להיסטוריה, ובמשך שנים רבות מופיע בתקשורת, בין היתר ככותב טורים בידיעות אחרונות, מקור ראשון ומעריב, לצד הופעות תכופות בטלוויזיה. עם תחילת שידורי תאגיד השידור כאן, הגיש תכנית יומית בכאן 11, אולם היא בוטלה לאחר מספר חודשים. הוא מגיש תכנית שבועית בגל"צ מדי יום חמישי עם ניצן הורוביץ.

לא התקבלו תגובותיהם של מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ושל יועז הנדל.