עד כמה הח"כים שלנו פעילים באינסטגרם?

אומרים שהעולם שייך לצעירים, אבל האם זה כולל גם את הפוליטיקאים? בואו וגלו עד כמה פעילים או לא פעילים הח"כים השונים בעולם הוירטואלי של הצעירים

חדשות כיפה מיכל קוניה, חדשות כיפה 17/01/19 12:48 יא בשבט התשעט

עד כמה הח"כים שלנו פעילים באינסטגרם?
אינסטגרם, צילום: shutterstock

הרשתות החברתיות, גם כאלה הנחשבות כמיועדות לצעירים כמו אינסטגרם, הולכות ומשתלטות על העולם. בדרך הן לא פוסחות על מפורסמים, מדענים וגם על נבחרי הציבור שלנו. יצאנו לבדוק עד כמה פעילים הח"כים השונים באינסטגרם, למי יש הכי הרבה עוקבים, איזה רגעים מתועדים הכי שווה לכם לנצור וגם את מי ציפינו למצוא שם ולא הצלחנו.


בנימין נתניהו:
ראש הממשלה הנוכחי ויו"ר מפלגת הליכוד מחזיק בחשבון אינסטגרם פעיל במיוחד, וזאת לצד דף פייסבוק וחשבון טוויטר שגם אותם הוא מקפיד לתפעל באופן קבוע. לכל תמונה שהוא מעלה יש אלפי לייקים ומאות תגובות.

מספר עוקבים: 444,000
מספר פוסטים: 1,834
ננצור בליבנו: בזמן  האחרון העלה נתניהו לסטורי שאלה לעוקבים שלו בה כתב: "שוחד בלי כסף זה כמו...." ונתן להם את האפשרות להשלים. אנשים התלהבו מהרעיון והתגובות היו משעשעות במיוחד- "סטטיק בלי בן אל", "כדורגל בלי מסי" ו"קופסת גלידה בלי קציצות". מה שנכון נכון.

https://www.instagram.com/p/BsG-6p6BLJV

יאיר לפיד:
יו"ר מפלגת "יש עתיד" ושר האוצר לשעבר פעיל מאוד באינסטגרם ולא מהסס להשתמש בו כדי להביע דעות נחרצות על תפקודה של הממשלה הנוכחית ועל פעילותה האינטנסיבית של מפלגתו.

מספר עוקבים: 41,700
מספר פוסטים: 1,232
ננצור בליבנו: תמונה של הח"כ המכובד כילד בגן עם נר מקרטון על הראש. כל מילה נוספת מיותרת.

https://www.instagram.com/p/BrK4MXbHr8x

נפתלי בנט:
שר החינוך, חבר מפלגת "הימין החדש" (לשעבר מהבית היהודי) מחזיק אף הוא בחשבון פעיל אליו הוא מעלה פוסטים באופן כמעט יומיומי. החשבון סוקר לרוב את פעילותו הפוליטית וגם קצת מחייו האישיים עם אשתו וילדיו.

מספר עוקבים: 28,600
מספר פוסטים: 389
ננצור בליבנו: בתמונה מהזמן האחרון פרסם בנט טיילנים שסיימו את שביל ישראל בשמונה שבועות. אחד מהשביליסטים המופיעים בתמונה הוא במקרה גם אחיין של בנט, שזכה לפרגון מהדוד האהוב- "החתיך מצד ימין", כפי שכינה אותו שר החינוך בפוסט. עכשיו נשאר רק לקוות שהוא גם פנוי.

https://www.instagram.com/p/BrFq4kYHlZG

איילת שקד:
שרת המשפטים, חברת מפלגת "הימין החדש" (אף היא מהבית היהודי לשעבר) וכפי שהיא כותבת בתיאורה בפרופיל אינסטגרם -גם חובבת של קולה זירו ושוקולד.

מספר עוקבים: 18,000
מספר פוסטים: 148
ננצור בליבנו: את השמלה הוורודה המהממת שלבשה בצילומים למגזין "ליידי גלובס". גם הכלב (הגדול למדי יש לציין) שנועץ בה מבט מעריץ מוסיף לתמונה לא מעט קסם וסטייל.

https://www.instagram.com/p/BaGgOjfj0U3

מירי רגב:
חברת הכנסת מטעם הליכוד ושרת התרבות והספורט. רגב מעלה לא מעט סרטונים לחשבונה בהם היא פונה לעוקביה ומספרת להם על העשייה שלה בתחומי אחריותה השונים:

מספר עוקבים: 7,973
מספר פוסטים: 180
ננצור בליבנו: את פינות הבישול שמבליחות להן מידי פעם, עם מתכונים לחמין, לאורז ושאר מטעמים.

https://www.instagram.com/p/BrFcW14nVtK

זאב אלקין:
חבר כנסת מטעם הליכוד, השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת, וחבר בקבינט הבטחוני-מדיני. השר שניסה להתמודד בבחירות המוניציפליות האחרונות לעיריית ירושלים פעיל באופן די מפתיע באינסטגרם ומקפיד לתעד את עשייתו הפוליטית והציבורית.

מספר עוקבים: 1,216
מספר פוסטים: 105
ננצור בליבנו: התמונות הרבות של ירושלים שמככבות לו בפיד ומוכיחות שלא סתם נבחר אלקין להיות השר לענייני ירושלים.

https://www.instagram.com/p/Bpi9juYnZ4K

עליזה לביא:   
חברת הכנסת מטעם "יש עתיד" ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי מתפעלת חשבון אינסטגרם קטן יחסית, אך מלא בחום ומשפחתיות.

מספר עוקבים: 767
מספר פוסטים: 52
ננצור בליבנו: תמונה של הנכדה מדליקה נרות חנוכה. אין כמו רגע מתוק עם הקטנטנים כדי לאחל "חג שמח" לעם ישראל.

https://www.instagram.com/p/BkxB5VtgJHY

ציפי חוטובלי:   
חברת כנסת מטעם הליכוד וסגנית שר החוץ.  החשבון של חוטובלי שקט יחסית לאחרים, אבל כשהיא כן מעלה תמונות הן מנציחות רגעים מחייה הפוליטיים, את משפחתה וכאלה המשלבות את שני הדברים.

מספר עוקבים: 753
מספר פוסטים: 109
ננצור בליבנו: את הפגישה המשותפת של בתה התינוקת עם ראש הממשלה, או כמו שהיא ניסחה את זה : " פגישה ראשונה עם ראש הממשלה בגיל חודשיים זה הישג לא רע בחיים". 

https://www.instagram.com/p/BnRELamAYTu

יהודה גליק:
ח"כ בליכוד ופעיל ידוע למען הר הבית. חשבונו הפעיל מתעד את תפקודו בכנסת ואת הצעות החוק המועברות על ידו, לצד פעילותו הציבורית שקשורה להר הבית.

מספר עוקבים: 571
מספר פוסטים: 182
ננצור בליבנו: חלוקת סופגניות לחיילנו האמיצים, לקיים מה שנאמר: "הצבא צועד על קיבתו".

https://www.instagram.com/p/Bq5bLz3n99q

 

בלטו בהיעדרם:

חברי הכנסת מהבית היהודי (סמוטריץ', יוגב, בן דהן): לחלקם יש אמנם פייסבוק וטוויטר, אבל בתור מפלגה עם קהל בוחרים צעיר למדי היינו מצפים מהם להתקדם לאיפה שהצעירים נמצאים באמת, ומה לעשות שזה כבר מזמן לא רק פייסבוק.

ח"כים חרדים: ההעדרות שלהם נסלחת יותר מסיבות מובנות, אבל עדיין היה נחמד אם לפחות היותר פתוחים מביניהם היו מראים קצת סימני חיים ברשתות החברתיות.

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן