סרוג חדש במועצת העיר ירושלים

ראש תחום עולים חדשים ב"התעוררות", דן אילוז, יהפוך לחבר המועצה הסרוג השני מטעם התנועה. "ימשיך לבסס את החיבור העמוק בין דתיים וחילוניים", אמר ראש התנועה והמועמד לראשות העיר, עופר ברקוביץ'

חדשות כיפה דויד ליבנה 12/03/18 13:04 כה באדר התשעח

סרוג חדש במועצת העיר ירושלים
דן אילוז, צילום: ללא קרדיט

בעקבות פרישתו של חבר מועצת העיר ירושלים יואב בקשי, ייכנס כחבר מועצה דן אילוז מתנועת "התעוררות". אילוז יצטרף לחבר המועצה הסרוג מטעם "התעוררות" אלעד מלכא, ובכך למעשה נקבע כי שניים מתוך ארבעת חברי מועצת העיר מטעם התנועה יהיו סרוגים.

בשנתיים האחרונות פעיל אילוז ב"התעוררות", ומשמש כחבר בוועד המנהל וכראש תחום עולים חדשים מטעם התנועה בירושלים. מינויו אושר באסיפת הפעילים של התנועה ברוב קולות. 

אילוז, שנמצא בימים אלה בטיול של מנהיגים צעירים במרוקו, מסר: "לפני שמונה שנים, עליתי לארץ מקנדה כדי להיות חלק מהדברים המדהימים שקורים כאן בירושלים. מרגש אותי מאוד שתוך שנים בודדות אני זוכה היום להיבחר לשמש כחבר מועצת העיר מטעם תנועת 'התעוררות', תנועה שכל מהותה היא להגשים את החזון הגדול של ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו, עיר של חיבורים בין כלל חלקי החברה הישראלית ועיר הבירה של כולנו.

"אני מתכוון לעבוד קשה על מנת להגשים את החזון הזה ולהפוך את ירושלים למקום בו כל אחד ואחת יוכלו להגשים את חלומותיהם", הוסיף

יו"ר תנועת 'התעוררות' והמועמד לראשות העיר, עופר ברקוביץ', בירך על בחירתו של אילוז ואמר: "אני מאמין כי דן אילוז ייצג נאמנה קהלים גדולים בעיר, יחבר אותם ל'התעוררות' וייתן להם מענה משמעותי בעירייה. בראש הדברים דן אילוז ייצג את ציבור העולים דוברי הצרפתית והאנגלית. הגיע הזמן שלקהילה הזו יהיה נציג אותנטי, מקצוען ובעל יכולות.

"דן מגיע מהציונות הדתית וימשיך לבסס את החיבור העמוק בין דתיים וחילוניים ב'התעוררות'. 'התעוררות' היא החזית הציונית הכי משמעותית שקמה כאן, ותוביל את בנייתה של ירושלים בשנים הבאות. אני משוכנע שהאפשרות להצמיח מנהיגים חדשים כדוגמת דן אילוז תסייע ל'התעוררות' להגדיל את כוחה, ולי במסע לראשות העיר ירושלים".