סלע בליכוד- נעם סלע יתמודד על משבצת הצעירים בליכוד בפריימריז הקרובים

נעם סלע צפוי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת ה-21. סלע יתמודד על משבצת הצעירים בפריימריז הקרובים: "שואף לייצג דור שלם שנולד אל תוך המציאות של יישובים משגשגים ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/19 22:08 כו בטבת התשעט

סלע בליכוד- נעם סלע יתמודד על משבצת הצעירים בליכוד בפריימריז הקרובים
נעם סלע, צילום: ללא

לאחר שעבד בחמישה משרדי ממשלה, כראש המטה של סגנית שר החוץ חוטובלי וכיועץ בכיר לשר גלעד ארדן, נעם סלע - מהצעירים המבטיחים בתנועת הליכוד בן  היישוב עופרה יתמודד על משבצת הצעירים בפריימריז הקרובים.

סלע, בן 30, נשוי ואב לשלושה גדל והתחנך ביישוב עפרה שבבנימין. בצעירותו למד בישיבה התיכונית בחיספין ולפני הצבא בישיבה הגבוהה באיתמר אצל הרב אביחי רונצקי זצ"ל, בצבא שירת כלוחם ומפקד ביחידת "אגוז". בגיל 24 התחיל סלע את תפקידו בשירות הציבורי במשרד לשירותי דת, שם היה שותף להתמודדות המשרד נגד חוק הגיור של אלעזר שטרן. סלע שירת במחלקת הדוברות ולאחר מכן עוזר לראש אגף הגיור, מולי יסלזון. את דרכו הפוליטית החל כאשר חוטובלי, כסגנית שר התחבורה מינתה אותו ב-2014 ליועץ התקשורת שלה במשרד התחבורה. 

סלע אומר כי הוא שואף לייצג את הדור שנולד ליישובים המשגשגים ביהודה ושומרון: "הדור הזה משלם מיסים עושה צבא ומילואים ועדיין לא שווה זכויות בחוק, את הדור הזה אני שואף לייצג בכנסת".

בגיל 26 מונה לראש המטה במשרד החוץ והיה לראש המטה הצעיר בממשלה. לאחר שנתיים אצל חוטובלי מונה על ידי השר גלעד ארדן לשמש כיועץ התקשורת של השר במשרד לביטחון הפנים ובמשרד לנושאים אסטרטגיים ולמעשה ניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה בשנה ושבעה חודשים האחרונים.

סלע היה שותף בכל תפקידיו למהלכים משמעותיים לטובת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון ובכלל ביניהם קידום התבע ליישוב עופרה, תכוניות לפיתוח גוש עציון, אישור 300 יח"ד בבית אל,  קידם פרויקט לאומי למאבק בחרם על ישראל והבאת קבוצות משפיענים מהעולם יאשר בקרו ביו"ש. קידום פרוייקט לחיזוק הייצוא מבקעת הירדן, ועוד.

ראשי מועצות מרכזיים ביהודה ושומרון כבר הביעו תמיכה בסלע וגם ראשי סניפים גדולים מאוד ברחבי הארץ.

במשבצת של סלע זכות הבחירה עומדת כרגע (ועדת חוקה ביום שני) לכל מתפקדי הליכוד והוא רואה עצמו כשליח של יהודה שומרון יחד עם נושאי ליבה נוספים כמו חינוך ועידוד תעסוקה בפריפריה אותם הוא מתכון לקדם.